اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اسدآباد در مجلس:

افراطیون به دنبال ایجاد تنش در کشور هستند

نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: افراطیون به دنبال ایجاد تنش در کشور هستند.

افراطیون به دنبال ایجاد تنش در کشور هستند

بهروز نعمتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری مجلس هتاکی در همایش فصلی اصلاح‌طلبان در همدان ضمن محکومیت این حرکت اظهار داشت: باید با این اشخاص و جریان برخورد قاطعانه‌ای صورت گیرد.

وی با بیان اینکه برخی به دنبال ایجاد تنش در کشور هستند، ادامه داد: بعضی از جریانات افراطی که سال‌ها در تلاش برای کسب قدرت هستند و از این اریکه جا مانده‌اند، با هدف ایجاد فرصت برای باز کردن جا برای فعالیت خود، یاوه‌سرایی و هتاکی می‌کنند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با بیان اینکه آنها به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و دولت هستند، گفت: برخی می‌خواهند فرصت خدمت در دولت اعتدالی را به چالش تبدیل کنند.

وی اظهار نظر رضوی‌فقیه را در راستای اهداف دشمنان و معاندان نظام دانست و ابراز داشت: البته مردم ما هوشیارتر از هر زمانی هستند و فریب این سخنان بی‌پایه و اساس را نمی‌خورند.

نعمتی با بیان اینکه نظام ایران بر پایه مردمسالاری دینی است، افزود: جمهوری اسلامی ایران، به عنوان نظامی دموکراتیک، بر پایه مقبولیت مردمی بنا شده است.

وی با بیان اینکه شور و شعور سیاسی ایرانیان همیشه زبانزد بوده، ابراز داشت: معاندان و افراطیون به دنبال از بین بردن وحدت ملی در کشور هستند پس باید مراقب بود.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: هوشیاری و بصیرت مردم اجازه عرض اندام افراطیون در جامعه را نخواهد داد زیرا اعتقاد به نظام و ارزش‌های آن جزو اصول مردم ایران است.

انتهای پیام/89002/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول