اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان:

اصلاح‌طلبان مرز خود را با فتنه‌گران مشخص کنند / رضوی‌فقیه افراطی است

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: اصلاح‌طلبان در مقابل عناصر تندرو و افراطی موضع بگیرند و مرز خود را با فتنه‌گران مشخص کنند.

اصلاح‌طلبان مرز خود را با فتنه‌گران مشخص کنند / رضوی‌فقیه افراطی است

رضا زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به بیان سخنان توهین‌آمیز در همایش فصلی اصلاح‌طلبان در همدان اظهار داشت: با روی کار آمدن دولت اعتدال، عده‌ای تندرو و افراطی در صدد فتنه‌جویی و آشوب و تشنج جامعه برآمدند.

وی با بیان اینکه این افراد انگار خاطره حماسه پرشکوه 9 دی و حضور میلیونی و بی‌شائبه ملت عزیز ایران را فراموش کرده‌اند، افزود: سیل خروشان مردم در این روز، مصداق سیلی و تودهنی به افراطی‌های فتنه‌گر بود که آن‌ها را در زباله‌دان تاریخ قرار داد.

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اظهارات رئیس جمهور مبنی بر اینکه همه تلاش خود را برای به انزوا کشیدن افراطیون به کار می‌برد، تأکید کرد: ایشان اکنون باید به گفته خود جامه عمل بپوشاند.

وی اضافه کرد: رئیس جمهور باید برخورد جدی و قاطعی با افراطیونی داشته باشند که خیال کردند با تغییر دولت، باورهای اسلامی و آرمان‌های شهیدان تغییر کرده و سعی در آشفته کردن فضای کشور و ایجاد ناامنی و انحراف در افکار عمومی دارند.

زارعی در ادامه رضوی‌فقیه را یکی از این افراطی‌های تندرو دانست و گفت: وی یکی از اعضای آشوب‌طلب دفتر تحکیم وحدت در دهه 70 است که در انتخابات سال 88 در ستاد اصلی مهدی کروبی حضور داشته و اکنون بعد از گذشت چند ماه از شروع کار دولت یازدهم در همایش فصلی اصلاح‌طلبان همدان، اتهامات ناروایی به نظام و رهبری نسبت داده است.

وی اهانت به مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان و شورای نگهبان و تخریب آنان را گوشه‌ای از اظهارات این عنصر افراطی دانست و به شدت آن را محکوم کرد.

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه چنین مراسمی با مجوز معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان برگزار شده، ادامه داد: شایسته است، اصلاح‌طلبان در مقابل این‌گونه افراد موضع بگیرند و مرز خود را با فتنه‌گران مشخص کنند.

وی ابراز داشت: مسئولان باید بدانند که افراد بی‌ترمز، افراطی، حامی بی‌قانونی، کوردل و مغرض، منتقدان توافقنامه ژنو نیستند بلکه همان‌هایی هستند که سعی در فتنه و ایجاد تشنج دارند.

زارعی ادامه داد: در صورت عدم برخورد با این افراد و کسانی که اجازه تشکیل چنین مراسمی را دادند همفکران و شریکان افراطیون مشخص می‌شود.

وی افزود: طی چندین سال زیر پرچم اسلام و در مسیر ولایت فقیه به کشوری مقتدر و امید کشورهای مسلمان‌نشین دنیا تبدیل شده‌ایم و به همین دلیل اجازه نخواهیم داد تا عده‌ای با یاوه‌گویی و افراطی‌گری این چهره را از ایران بزدایند.

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به مخالفت دشمنان و معاندان با مقام معظم رهبری به خاطر بر هم زدن توطئه‌های داخلی و خارجی آنان گفت: مبرهن است دشمنان اسلام، مخالف معظم‌له هستند اما مردم بیدار و بصیر ایران در مقابل دشمنان ولی فقیه تا پای جان ایستاده‌اند.

انتهای پیام/89002/ط40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول