اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول واحد سیاسی جامعه اسلامی دانشگاه بوعلی:

رئیس جمهور امید رادیکال‌ها را ناامید کند

مسئول واحد سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا گفت: شخص رئیس جمهور با تدبیر، امید رادیکال‌ها را برای پل ساختن از دولت به منظور حرکات تندمحورانه مسدود کند و به آنها فرصت عرض‌اندام ندهد.

رئیس جمهور امید رادیکال‌ها را ناامید کند

علیرضا شهبازی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان نسبت به اظهارات سعید رضوی‌فقیه در همایش فصلی اصلاح‌طلبان استان واکنش نشان داد و افزود: متأسفانه بعد از روی کار آمدن دولت یازدهم عده‌ای افراطی و سودجو با برداشت و خیال‌های باطل از فضای موجود با استفاده از تریبون‌های مختلف به باورها و ارزش‌های اسلامی حمله می‌کنند و جامعه را به سمت تنش‌آفرینی و اضطراب پیش می‌برند.

وی گفت: پس از گذشت هفت ماه از آغاز به کار دولت اعتدال می‌بینیم که مشارکتی‌های منحله، فرصت پیدا کرده‌اند تا به سهم خود علیه مبانی و اصول اسلام و انقلاب تاخت و تاز کنند.

مسئول واحد سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی با بیان اینکه آخرین حلقه از تکاپوی تند مشارکتی‌ها را سعید رضوی‌‌فقیه در همایش فصلی اصلاح‌طلبان استان همدان متصل کرد، محور سخنان وی را «حمله به شاکله و مبانی نظری انقلاب اسلامی»، «مشروعیت‌زدایی از نهادهای حاکمیتی» و «تخریب فعالیت‌های شورای نگهبان» عنوان کرد.

وی اضافه کرد: رضوی‌فقیه همان فردی است که از سخنان خرداد 81 هاشم آغاجری در خانه معلم همدان حمایت کرد و به دلیل رویکرد توهین‌آمیزش روانه زندان نیز شد.

شهبازی با بیان اینکه افاضات این افراطی حامی فتنه 88، دل جنبش دانشجویی و جامعه مذهبی استان را به درد آورده، گفت: لازم است شخص رئیس دولت با تدبیر، امید رادیکال‌ها را برای پل ساختن از دولت به منظور حرکات تندرمحورانه مسدود کند و به آنها فرصت عرض‌اندام ندهد.

وی ابراز داشت: از آن جایی که فعالیت‌های افراط‌گرایانه وابستگان به این دسته در حال افزایش است باید دادستان همدان یا دادستان کل کشور به عنوان مدعی‌العموم نسبت به سخنان غیر‌ مستند و ‌ توهین‌آمیز، رضوی‌فقیه اعلام جرم کند تا دیگر همفکران وی در مسیر «تنش‌زایی» در جامعه قدم برندارند.

مسئول واحد سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا افزود: ما نیز به نمایندگی از جنبش دانشجویی استان حجت خود را بر مسئولان استان اعلام می‌داریم که اگر این اتفاق ادامه یابد، مردم حساب فتنه‌گران را کف دستشان خواهند گذاشت.

انتهای پیام/89029/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول