اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی:

معاون سیاسی استاندار به دنبال تقویت ارتباط با عناصر فتنه بود

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا گفت: معاون سیاسی استاندار از ابتدای روی کار آمدن به دنبال تقویت ارتباط با عناصر فتنه و احزاب منحله بوده است.

معاون سیاسی استاندار به دنبال تقویت ارتباط با عناصر فتنه بود

علی‌سینا زمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از همدان، در ارتباط با توهینات سعید رضوی‌فقیه در همایش اصلاح‌طلبان، اظهار داشت: بعد از گذشت 35 سال از انقلاب شکوهمند اسلامی در این روزها شاهد هتاکی‌ها و یاوه‌گویی‌های کسانی هستیم که ادعای روشنفکریشان گوش عالم را کر کرده است.

وی مخاطب خود را کسانی قرار داد که نقد منصفانه را بی‌سوادی می‌دانند و تصریح کرد: این افراد ببینند که توهین به مقدسات و نظام اسلامی چگونه از طریق حمایت آن‌ها در جامعه به بهانه آزادی بیان، رواج یافته است!.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا اذعان داشت: این افراد کسانی هستند که نظام مقدس جمهوری اسلامی را با رژیم طاغوت یکی دانسته و خون شهدایی که در راه این انقلاب ریخته شده را نادیده می‌گیرند.

وی عنوان کرد: این افراد چگونه به این راحتی اجازه دارند به شعور یک ملت اهانت کنند و با یک سخنرانی، مبانی نظام اسلامی را زیر سئوال ببرند؟!

زمانی افزود: در دوره‌ای که کشور، بیش از پیش نیاز به وحدت درونی در مقابل دشمنان خارجی دارد بروز چنین اتفاقاتی در جامعه باعث شادی دشمنان خواهد شد.

وی تأکید کرد: این افراد باید بدانند که نظام شکوهمند اسلامی طی این سال‌ها با وجود مشکلات مختلف نشان داده، همیشه سرافرازانه به راه خود ادامه داده و این یاوه‌گویان جز سرافکندگی و غرق شدن در دریای این نظام سرنوشتی نداشته و نخواهند داشت.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا خاطرنشان کرد: از قوه قضاییه و دادستانی استان همدان خواستار برخورد فوری و شدید با این مسائل هستیم تا دوباره شاهد این گونه موارد در جامعه نباشیم.

وی با بیان اینکه خبر اظهار واکنش از سوی استانداری همدان به گوش دانشجویان رسید خاطرنشان کرد: چرا استانداری و معاونت سیاسی و امنیتی استاندار باید بستر ایجاد این گونه حواشی در استان را رقم بزند؟!

زمانی در ادامه ابراز داشت: معاون سیاسی استاندار از ابتدای روی کار آمدن به دنبال تقویت ارتباط با عناصر فتنه و احزاب منحله بوده است.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان بارها عواقب این عمل ناسنجیده را به استانداری گوشزد کرده‌اند افزود: نه تنها این نصیحت دلسوزانه مورد توجه قرار نگرفت بلکه با اصرار بیش از پیش بر این رویه‌ نامناسب پیوند بین تفکر مسئولین اجرایی با این افراد مستحکم‌تر شده است.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در پایان از استاندار خواستار برکناری معاون سیاسی شد و گفت: استاندار با برکناری معاون سیاسی بار دیگر آرامش را به مردم و دلسوزان نظام در استان همدان بازگردانند.

انتهای پیام/89029/ک40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول