اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه قاینات خبر داد

جمع‌آوری یک‌میلیارد ریال در طرح مودت برای امامزادگان قاینات

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قاینات از جمع‌آوری بیش از یک‌میلیارد و 822 میلیون ریال کمک‌های مردمی به امامزادگان قاین در قالب طرح مودت خبر داد.

جمع‌آوری یک‌میلیارد ریال در طرح مودت برای امامزادگان قاینات

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام مهدی قاصری اظهار داشت: طرح معنوی مودت با توجه به عدم وجود اعتبارات دولتی کافی و پاسخگو نبودن نذورات ضریح و صندوق بقاع متبرکه برای انجام تمام امور عمرانی و فرهنگی برنامه‌ریزی شده است.

وی با تاکید بر اینکه اگر این طرح به‌خوبی انجام شود بسیار ثمربخش است، تصریح کرد: در قالب اجرای این طرح در امامزادگان شهرستان قاینات از ابتدای امسال تاکنون یک‌میلیارد و 822 میلیون ریال جمع‌آوری شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قاینات ادامه داد: اجرا کنندگان باید نیازهای بقاع متبرکه محل را در موضوعات عمرانی، تجهیزات و امور فرهنگی مطرح و با تبادل نظر و اخذ چک یا قول کمک‌های مدعوین از طریق کارت مودت، اعلام شماره حساب اوقاف محل و یا پخش قبوض نقدی بقعه با آرم اوقاف و مهر هیئت امنا نسبت به اجرای این طرح معنوی همت کنند.

قاصری جمع کمک‌های مردمی در قالب نذورات و هدایا را 148 میلیون و 100 هزار و ریال عنوان کرد.

وی اذعان داشت: در 9 ماهه سال‌جاری یک‌میلیارد و 530 میلیون ریال توسط خیران، به امامزادگان قاینات در قالب نذورات و هدایای مقید اهدا شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قاینات ارزش نذورات و هدایای غیر نقدی در 9 ماهه امسال را 119 میلیون و 950 هزار ریال عنوان کرد و اذعان داشت: در قالب خدمات تبرعی نیز حدود 68 میلیون و 880 هزار ریال به امامزادگان شهرستان قاینات کمک شده است.

انتهای پیام/22482/ح/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول