اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اوقاف و امورخیریه خراسان جنوبی:

منش قرآنی در بطن جامعه باید حفظ شود

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: حفظ منش قرآنی در بطن جامعه باید حفظ شود.

منش قرآنی در بطن جامعه باید حفظ شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام محسن مومنی‌مقدم در حاشیه مسابقات استانی قرآن کریم در سربیشه اظهار داشت: برگزاری این مسابقات فرصتی بی‌نظیر برای نجات جامعه از ناپاکی‌ها است.

وی افزود: برگزاری مسابقات قرآنی در ارتقای روحیه معنوی و گرایش به سمت مباحث قرآنی از قبیل حفظ و قرائت قرآن نقش بسزایی دارد.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با مهم شمردن برگزاری این‌گونه مسابقات اذعان داشت: با پیروی از سنت و سیره نبوی و نقش آن در اصلاح فرد و اجتماع می‌توان به شاخصه جامعه پویا که همان راه رسیدن به قرآن و اهل بیت است، دست یافت.

مومنی‌مقدم ادامه داد: برگزاری مسابقات قرآنی در ارتقای روحیه معنوی و گرایش به سمت مباحث قرآنی از قبیل حفظ و قرائت قرآن نقش بسزایی دارد.

وی با بیان اینکه مسابقات قرآن کریم در سال‌جاری رشد خوبی داشته است، تصریح کرد: امروزه با تلاش در عرصه قرآنی باید به گونه‌ای رفتار کنیم که در بطن جامعه منش قرآنی حفظ شود.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی از حضور پنج داور در مسابقات برادران خبر داد و گفت: داوری صوت توسط عباس احمدی وفا  از قاریان بین‌المللی و حسن حفظ توسط عبداللهی داوری می‌شود.

مومنی‌مقدم ادامه داد: مهدوی پناه نیز داور وقف و ابتدا و حنیفی از داوران بین‌المللی علاوه بر داوری بخش لحن مسئول تیم داوران و جاویدی داور تجوید است.

انتهای پیام/22482/ب/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول