اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه قاینات خبر داد

تجلیل از 55 برگزیده قرآنی در قاین

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قاینات از تجلیل 55 برگزیده قرآنی این شهرستان خبر داد.

تجلیل از 55 برگزیده قرآنی در قاین

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی قاصری با اشاره به برگزاری همایش تجلیل از نخبگان قرآنی اظهار داشت: این همایش به منظور تشویق و ترغیب نخبگان و برگزیدگان قرآنی شهرستان قاین در مسجد جامع شهر قاین برگزار شد که 55 برگزیده مرحله شهرستانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در شهرستان قاینات و قاریان برتر شهرستان مورد  تقدیر قرار گرفتند.

وی در این همایش وظیفه اصلی جامعه اسلامی را آشنا کردن مردم با معارف اسلامی دانست و افزود: باید کاری کنیم که معارف به روز بوده و در زندگی روزمره ما کاربرد داشته باشد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه قاینات تصریح کرد: هدف از برگزاری این همایش‌ها این است که زمینه تشویق قرآن آموزان نونهال را فراهم آوریم تا در آینده شاهد موفقیت‌های این عزیزان در سطوح کشوری باشیم تا هم سبب افتخار آفرینی برای خودشان و استان خراسان جنوبی باشد.

قاصری با اشاره به اینکه استان خراسان جنوبی در حوزه فعالیت‌های قرآنی دارای ظرفیت‌ها و استعدادهای بسیار خوبی است، ادامه داد: من معتقدم که استان خراسان جنوبی در صورت ایجاد تفاهم و همدلی مسئولان می‌تواند یکی از استان‌های مطرح کشور در حوزه قرآنی باشد.

تجلیل از 36 دانش آموز برگزیده قرآنی در فردوس

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فردوس از برپایی محفل شبی با قرآن در این شهرستان خبر داد و گفت: در این محفل از 36 برگزیده قرآنی تجلیل شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین جواد طلایی اظهار داشت: محفل شبی با قرآن با همکاری آموزش و پرورش، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فردوس و دفتر امام جمعه در محل مهدیه فردوس برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مراسم به دعوت از اوقاف فردوس انجام گرفته، افزود: در این مراسم احمد وفا از قاریان برجسته بین‌المللی به تلاوت آیات قرآن کریم پرداخت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فردوس تجلیل از برگزیدگان قرآنی را از دیگر اهداف برگزاری این محفل قرآنی ذکر کرد و اذعان داشت: در این مراسم 36 نفر دانش‌آموز که در مسابقات شهرستانی به مرحله استانی راه یافتند مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/22482/ح/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول