اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی خبر داد

معرفی برترین‌های سی و ششمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خراسان جنوبی از معرفی برترین‌های سی و ششمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم در سه رشته ترتیل، حفظ و قرائت خبر داد.

معرفی برترین‌های سی و ششمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، نه نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام محمد طاهر گرایلی اظهارداشت: در بخش ترتیل بزرگسالان هاشم جم از فردوس، حمید قلی‌نژاد و مرتضی مرادی از قاین به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی ادامه داد: احمد بذرافشان از بیرحند، محمدمهدی زهرایی از سرایان و محمد جواد رحمان‌زاده از بیرجند نیز در بخش ترتیل شکوفه‌ها حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در رابطه با برترین‌های ترتیل در گروه خواهران نیز تصریح کرد: در بخش ترتیل بزرگسالان  فاطمه کارکن، فرزانه شکریان، فاطمه شریفی‌پور از بیرجند  رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

گرایلی افزود: در بخش ترتیل شکوفه‌ها نیز مرضیه تقی‌زاده از بشرویه، زینب صالحی‌مقدم و مهدیه یگانه از سرایان رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

 

معرفی برترین‌های بخش قرائت

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با اشاره به اعلام نتایج مسابقات قرآن کریم، اسامی نفرات برتر رشته قرائت را در گروه برادران و خواهران اعلام کرد.

گرایلی ادامه داد: در بخش قرائت بزرگسالان، علی‌رضا محمدنژاد، وحید براتی و جواد سبزبان از شهرستان بیرجند به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی اسامی نفرات اول تا سوم قرائت شکوفه‌ها را نیز به ترتیب ایمان نیک‌شعار، وحید سازنده و  محمدرضا غلامی اعلام کرد و افزود: این برگزیدگان از شهرستان بیرجند در مرحله استانی مسابقات حضور یافته بودند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خراسان جنوبی به اعلام نفرات برتر قرائت خواهران پرداخت و گفت: در بخش قرائت بزرگسالان زهرا قاسمی، راضیه سیروسی از قاین و زهرا دادی‌القار از بیرجند به ترتیب نفرات اول تا سوم شدند.

گرایلی تصریح کرد: در بخش قرائت شکوفه‌ها از گروه خواهران نیز فائزه سبزبان از بیرجند، فاطمه فتحعلی‌زاده از فردوس و اسماء یزدان‌پناه از بشرویه به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

 

معرفی برترین‌های بخش حفظ قرآن کریم

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خراسان جنوبی گفت: در رشته حفظ کل بزرگسالان ابوالقاسم باقری و محمد طاهری از بیرجند به ترتیب اول و دوم شدند و محمد دلیری از بشرویه حائز رتبه سوم در این رشته شد.

گرایلی در رابطه با نفرات برتر رشته حفظ 20 جزء بزرگسالان نیز گفت: در این رشته محمد احمدی‌ درمیان از بیرجند، هادی خسروی از بیرجند و علی جمعه قربانی از قائن به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

وی ادامه داد: درحفظ 20 جزء شکوفه‌ها نیز مجید شاهزی از سربیشه برتر شناخته شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه حفظ 10 جزء بزرگسالان نیز سه نفر برتر شدند افزود: این افراد به ترتیب سید علی سیادت و جعفر بازی از بیرجند و سید جواد نقوی‌مقدم از فردوس هستند.

گرایلی ادامه داد: در گروه حفظ 10 جزء شکوفه‌ها نیز محمد رضا شاهزی و امیر حسین خدابخش نیز از سربیشه اول و دوم شدند.

وی تصریح کرد: حفظ 5 جزء شکوفه‌ها نیز سه نفر برتر داشت که به ترتیب علی قاسم‌نیا از طبس، سجاد جعفری و داود اکبرآبادی از بیرجند اول تا سوم شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در ادامه به اعلام نتایج مسابقات  حفظ خواهران اشاره کرد و گفت: در این بخش نیز نسرین قاسمی از قائن اول، طیبه حسینی از سربیشه دوم و مرضیه اشرفی از بیرجند سوم شدند.

گرایلی اذعان داشت: زهرا عبداللهی از بیرجند و زهرا اسماعیل‌پورمقدم از قاین جزو نفرات برگزیده حفظ 20 جزء در رده سنی بزرگسالان شدند.

وی افزود: در گروه حفظ 10 جزء بزرگسالان نیز سمیه حسینی، سعیده شریفی‌پور و زهرا محمدی از سربیشه حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی ادامه داد: در گروه حفظ 10 جزء شکوفه‌ها نیز نرگس قربان‌زاده از سرایان به مرحله کشوری راه یافت.

گرایلی همچنین اسامی نفرات اول تا سوم حفظ 5 جزء در گروه سنی شکوفه را، فاطمه چوپانی از خضری، فاطمه یعقوب‌زاده از قاین و سارا خالدی از طبس معرفی کرد.

انتهای پیام/22482/ک/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول