اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه:

مباحث فرهنگی و دینی در اولویت کار مدارس قرار گیرد

فرماندار بشرویه گفت: آموزش و پرورش جایگاه تربیت و تعلم در راستای آموزه‌های اسلامی بوده و باید مباحث فرهنگی و دینی در اولویت کار مدارس قرار بگیرد.

مباحث فرهنگی و دینی در اولویت کار مدارس قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری بشرویه، محمدعلی مهدی‌نژاد در گردهمایی اعضا انجمن اولیاء و مربیان مدارس و شورای آموزش و پرورش بشرویه اظهار داشت: برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه ابعاد در جهان بشریت منحصر به فرد بوده و زحمات خالصانه تمام مسئولان در پیکره دولت در عرصه‌های مختلف به ویژه آموزشی و فرهنگی قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش بزرگترین و مهمترین وزارتخانه نظام جمهوری اسلامی بوده و انجمن اولیاء و مربیان و شورای آموزش و پرورش نقش ارزنده‌ای در پیشرفت نظام تعلیم و تربیت  و حل مشکلات این دستگاه مهم اجرایی دارند.

فرماندار بشرویه با اشاره به موفقیت‌های دانش‌آموزان این شهرستان در کسب رتبه‌های برتر در مسابقات مختلف و به ویژه کنکور ادامه داد: یکی از عوامل موفقیت دانش‌آموزان این منطقه ریشه مذهبی و معنوی مردم بوده و آنچه مسلم است انسان‌هایی همیشه به پیشرفت دست می‌یابند که اهل تقوا و دین‌مداری باشند.

مهدی‌نژاد بر لزوم گسترش مباحث معنوی در مدارس هم تاکید کرد و اذعان داشت: آموزش و پرورش جایگاه تربیت و تعلم در راستای آموزه‌های اسلامی بوده و باید مباحث فرهنگی و دینی در اولویت کار مدارس قرار بگیرد.

وی با تقدیر از حرکت زیبای تمام مدارس بشرویه در اجرای اقامه نماز اول وقت گفت: در گذشته در مدارس زنگی تحت عنوان زنگ نماز اجرا می‌شد که ممکن بود بعد از گذشت مدت زمانی نماز اقامه شود ولی امروز شاهد تحول بزرگی در این زمینه هستیم و اجرای نماز اول وقت در مدارس از بهترین برنامه‌های اجرایی در آموزش و پرورش است.

فرماندار بشرویه به فلسفه انجمن اولیاء و مربیان و شورای آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: مشارکت شورای آموزش و پرورش باید در راستای پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی باشد و مسائل آموزشی و تربیتی که یک وظیفه الهی است به صورت همگانی اجرا شود.

مهدی‌نژاد ادامه داد: اعضای انجمن اولیاء مدارس و شوراهای آموزش و پرورش با همفکری و تعامل در راستای بهره‌وری معنوی و تربیت نسلی متدین و عالم بکوشند.

انتهای پیام/22482/ر/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول