اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

شهردار جدید بخش ارسک معرفی شد

طی مراسمی و با حضور فرماندار و مسئولان شهردار جدید بخش ارسک در شهرستان بشرویه معرفی شد.

شهردار جدید بخش ارسک معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، به نقل از روابط عمومی بشرویه، فرماندار بشرویه در این مراسم، خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را یک توفیق بزرگ و الهی دانست و اظهار داشت: ایران اسلامی تنها کشوری است که احکام الهی در آن حکم‌فرما است.

محمدعلی مهدی‌نژاد تاکید کرد: همه مسئولان این نظام مقدس موظفند در چارچوب قوانین برای خدمت به مردم ولایتمدار برنامه‌ریزی مدون و همت بالایی داشته باشند چراکه خدمت بی‌منت و صادقانه از ارکان اصلی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: توجه به مسائل معنوی و فرهنگی راه‌گشای حل تمام مشکلات است و با پیروی از مسیر ولایت و گسترش فرهنگ غنی اسلامی می‌توان بزرگترین موانع و سختی‌ها را پشت سر گذاشت که باید در شهرداری‌ها توجه به مسائل فرهنگی در اولویت کار قرار گیرد.

فرماندار بشرویه موفقیت شهرداری را منوط بر استحکام وحدت و تعامل با بقیه دستگاه‌های اداری برشمرد و گفت: شهرداری یک نهاد مستقل است که خود باید تامین‌کننده اعتبارات و امکانات باشد و با کمک و یاری مردم در راستای پیشرفت و آبادانی بکوشد.

حسن وکیل‌زاده بخشدار شهر ارسک نیز با قدردانی از زحمات حاجی‌پور شهردار سابق شهر ارسک اظهار داشت: شهردار سابق شهر ارسک، فعالیت‌های بسیار خوبی در راستای توسعه عمرانی بخش ارسک انجام داده که به طور قطع شهردار جدید نیز از راهنمایی‌ها و تجربیات شهردار سابق کمال بهره‌برداری را خواهد داشت.

در این مراسم طی حکمی از سوی استاندار خراسان جنوبی، علی یاری به عنوان شهردار شهر ارسک معرفی و از خدمات حاجی‌پور شهردار سابق این شهر قدردانی شد.

انتهای پیام/69006/غ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول