اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سابق منابع انسانی استاندار خراسان جنوبی خبر داد

رتبه نخست استانداری خراسان جنوبی در حوزه فناوری و اطلاعات

معاون پیشین توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به نوپا بودن استانداری خراسان جنوبی این استانداری توانسته در حوزه فناوری و اطلاعات مقام نخست را کسب کند.

رتبه نخست استانداری خراسان جنوبی در حوزه فناوری و اطلاعات

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا گلرو بعد از ظهر امروز در جلسه تقدیر از معاونان پیشین توسعه مدیریت و منابع انسانی، هماهنگی امور عمرانی و معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: حوزه توسعه مدیریت و منابع انسانی یا حوزه اداری و مالی با سایر حوزه‌ها تفاوت دارد.

وی با بیان این‌که سه سال و چهار ساعت در خدمت استانداری خراسان جنوبی بوده‌ام، تصریح کرد: ساعت 10:30 روز 25 دی‌ماه سال 89 به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان جنوبی منصوب شدم.

معاون پیشین توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان جنوبی با بیان این‌که با انرژی فراوان برای خدمت‌رسانی حاضر شدم، اذعان داشت: امروز از نتیجه فعالیت‌های خود در این استان محروم راضی نیستم.

گلرو با بیان این‌که محرومیت خراسان جنوبی هیچ ارتباطی با ظرفیت‌های آن ندارد، افزود: این استان محروم نگه‌‌داشته شده است.

وی با بیان این‌‌که بعد از 22 سال در سال 68 در پی استخدام و ادامه تحصیل از خراسان جنوبی خارج شدم، متذکر شد: قبل از این‌که به این استان بیایم پستی همتراز با معاون وزیر داشتم.

معاون پیشین توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان جنوبی با بیان این‌که چند روز است در حوزه‌ دیگر مشغول فعالیت شده‌ام، اضافه کرد: افتخار دارم سه سال در استانداری خراسان جنوبی توفیق خدمت داشتم.

گلرو استانداری خراسان جنوبی را با هشت سال سابقه یک استانداری نوپا دانست و تصریح کرد: این استانداری در حوزه فناوری و اطلاعات رتبه نخست را در کشور کسب کرده است.

وی اذعان داشت: خراسان جنوبی با وجود تمام محرومیت‌ها مقام دوم را در تکریم ارباب رجوع کسب کرده است.

معاون قبلی توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: امروز در عرصه‌های اجتماعی حضور داریم.

انتهای پیام/69010/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول