اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری خراسان‌جنوبی:

برنامه‌ریزی بر اساس منابع داخلی لازمه توسعه هر منطقه است

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری خراسان‌جنوبی گفت: برنامه‌ریزی بر اساس منابع داخلی و امکانات، لازمه توسعه و پیشرفت در هر منطقه است.

برنامه‌ریزی بر اساس منابع داخلی لازمه توسعه هر منطقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه سید محمد کاظم علوی صبح امروز در گردهمایی شوراهای شهر و روستا و شهرداران و دهیاران شهرستان بشرویه اظهار داشت: برای پیشرفت و ارتقای منطقه باید دیدگاه خود را نسبت به شرایط و وضعیت موجود تغییر دهیم و بر اساس داشته‌ها و امکانات شهرستان برنامه‌ریزی داشته باشیم.

وی ادامه داد: طرح‌های جدید و نوآوری بسیاری از مشکلات منطقه را حل می‌کند و اصلاح این دیدگاه که تنها به اقدام دولت متکی نباشیم و خود نیز با داشته‌ها و امکانات موجود برای پیشرفت و سرعت‌بخشی در اجرای پروژه‌ها تلاش کنیم بیانگر سهیم بودن هر فرد در امر توسعه منطقه است.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری خراسان‌جنوبی بشرویه را از نظر نیروی انسانی کارآمد و متعهد و ظرفیت‌ها و استعدادهای طبیعی، توانمند و پیشرفته دانست و افزود: با تغییر فرهنگ کار و داشتن سعه صدر در امور، امسال سال عمرانی در این منطقه خواهیم داشت و هر قدر در فرهنگ‌سازی این منطقه تلاش کنیم باز هم جای تلاش و کار بیشتر وجود دارد.

وی اذعان کرد: مهم‌ترین مشکل در هر منطقه‌ای اشتغال است که نامگذاری هر سال نیز بر اساس مشکلات اقتصادی برای رفع مشکل اشتغال صورت می‌گیرد.

علوی، آموزش کامپیوتر به جوانان در روستاها را موثر در پیشرفت روستاها عنوان و تصریح کرد:  آشنایی با دنیای مجازی و رو به رو شدن با مسائل جدید در زمینه‌های مختلف می‌تواند بخشی از مشکلات اشتغال را حل کند.

رئیس شورای شهر بشرویه نیز در این گردهمایی با اشاره به تعداد 170 هزار عضو شوراهای شهر و روستا در کل کشور اظهار داشت: هدف از ایجاد شوراها بررسی و رفع مشکلات مردم و تسریع اجرای پروژه‌ها در هر منطقه است.

حسین حسینی بر اصل مشورت در بین شوراها تأکید کرد و افزود: از گذشته‌های دور پیشوایان و بزرگان به این امر سفارش کرده و با هم بودن و باهم کار کردن برای خدمت به مردم را آموزش داده‌اند.

وی ادامه داد: با همکاری و مشورت ادارات و نهادها برای ایجاد اشتغال و حمایت از سرمایه‌گذاران در بخش‌های تولیدی که بیشتر مسائل و مشکلات اجتماعی به مشکل اشتغال گره خورده تلاش شود تا تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر تولید ملی تحقق یابد.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول