اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی خبر داد

تشکیل بانک اطلاعاتی سمن‌های خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی از تشکیل بانک اطلاعاتی جامع از سمن‌های استان که زیر نظر تمام دستگاه‌های اجرایی فعالیت می‌کنند، خبر داد.

تشکیل بانک اطلاعاتی سمن‌های خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، فرشته اسدزاده عصر امروز در کارگروه تخصصی فرهنگی، اجتماعی و خانواده خراسان‌جنوبی به بررسی مصوبات جلسه گذشته این کارگروه پرداخت و اظهار داشت: یکی از این مصوبات ایجاد اتاق فکر برای این کارگروه بود که برای تامین اعتبار اقداماتی صورت گرفته است.

وی از تشکیل بانک اطلاعاتی سمن‌های استان که زیر نظر دستگاه‌های اجرایی فعالیت می‌کنند خبر داد و گفت: ساماندهی این سمن‌ها در دستور کار قرار گرفته است که باید اجرایی شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی ادامه داد: همچنین جلسه‌ای با مسئولان این سمن‌ها گرفته شد که باید مشکلات و نواقص کاری خود را به این دفتر ارائه کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.

اسدزاده افزود: همچنین باید مهم‌ترین موضوعات فرهنگی و اجتماعی به شورای برنامه‌ریزی استان ارسال شود که در این راستا دستگاه‌های مربوط باید موضوعات خود را به دبیرخانه کارگروه ارائه کنند.

* اجرای موفق طرح توانمندسازی دختران روستایی

وی از اجرای موفق طرح توانمندسازی دختران روستایی در استان خبر داد و گفت: با نظر اعضای کارگروه قرار است طرح در سال آینده نیز ادامه پیدا کند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی از اختصاص مبلغ 30 میلیون ریال برای مسابقه مقاله‌نویسی با موضوع جهاد اقتصادی که توسط آموزش و پرورش انجام شده بود، خبر داد.

* اختصاص مبلغ 40 میلیون تومان برای طرح پیک مهر

اسدزاده ادامه داد: ‌همچنین مقرر شده است که مبلغ 40 میلیون تومان نیز برای اجرای طرح پیک مهر اختصاص پیدا کند.

وی تصریح کرد: ‌همچنین بر اساس مصوبات گذشته باید ادارات کار، تعاون و رفاه اجتماعی و کمیته امداد طرح‌های کارآفرینی خود را به این کارگروه ارائه کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه در مورد ادامه طرح توانمندسازی دختران روستایی اظهار داشت:‌ باید نیازسنجی واقعی از نیازهای مناطق روستایی استان انجام شود.

محمدابراهیم افشاری ادامه داد: این طرح به دلیل نتایج مثبتی که تاکنون داشته باید ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول