اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد استانداری خراسان‌جنوبی:

ثبت 160 هزار نامه مردمی خراسان‌جنوبی در سفر هیئت دولت

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد استانداری خراسان‌جنوبی از ثبت بیش از 160 هزار نامه مردمی در جریان سفر چهارم هیئت دولت به خراسان‌جنوبی خبر داد.

ثبت 160 هزار نامه مردمی خراسان‌جنوبی در سفر هیئت دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، ناصر ناصری ظهر امروز در جمع خبرنگاران از ثبت بیش از 160 هزار نامه مردمی در جریان سفر چهارم هیئت دولت به خراسان‌جنوبی خبر داد و اظهار داشت: هم‌چنین در این سفر ستادهای بیست و هفت‌گانه‌ای در استان برای رسیدگی به نامه‌های مردمی تشکیل شده بود.

وی افزود: در طول سه روز حضور اعضای هیئت دولت در استان 37 هزار و 638 مراجعه حضوری در استان انجام شد تا این امکان برای مردم به وجود آید که مشکلات مردم به صورت حضوری بررسی و مرتفع شود.

مدیرکل دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد استانداری خراسان‌جنوبی ادامه داد: هم‌چنین 88 هزار و 700 تقاضای مردمی نیز به صورت نامه دریافت شد که این نامه‌ها تفکیک و ثبت سیستم شده است.

ناصری اظهار داشت: با توجه به اینکه در سفر چهارم مردم قادر بودند که از طریق سامانه 111 پیام تلفنی بگذارند، در این بخش نیز 33 هزار پیام تلفنی ثبت سیستم شده که این موارد نیز تفکیک شده است.

وی افزود: نامه‌ها و درخواست‌های مردمی با تلاش شبانه‌روزی ثبت سیستم و به دستگاه‌های مربوط ارجاع شده است.

مدیرکل دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد استانداری خراسان‌جنوبی تصریح کرد: از مجموع نامه‌ها و پیام‌های تلفنی ارسالی 69 هزار مورد تقاضای مساعدت مالی بوده است.

ناصری ادامه داد: هم‌چنین 20 هزار و 113 مورد تقاضای مساعدت مالی برای درمان بوده است که به این افراد پس از انجام معاینات مختلف کارت شارژ درمانی برای ادامه روند درمان داده می‌شود.

وی اظهار داشت: 14 هزار و 896 مورد تقاضای تسهیلات، 6 هزار و 700 مورد تقاضای شغل، 3 هزار مورد تقاضای ودیعه مسکن و یک ‌هزار و 250 نفر نیز تقاضای مسکن مهر را داشتند.

مدیرکل دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد استانداری خراسان‌جنوبی به نحوه پاسخ‌گویی به این درخواست‌ها اشاره کرد و گفت: برای تسهیلات اگر تأمین اعتبار شود مشکلی وجود ندارد.

ناصری ادامه داد: ولی در مورد مساعدت مالی با توجه به پرداخت نقدی یارانه‌ها هیچ اقدامی صورت نگرفته است و این افراد نباید پیگیر نامه‌های خود باشند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول