اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی:

برنامه‌ریزی صحیح نقش مؤثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی گفت: باید با برنامه‌ریزی صحیح نقش مؤثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی ایفا کنیم.

برنامه‌ریزی صحیح نقش مؤثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری سرایان، فرشته اسدزاده اظهار داشت: با شناخت توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان و با برنامه‌ریزی دقیق و صحیح می‌توان نقش تأثیرگذاری در کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای امنیت ایفا کنیم.

وی، رفع ضعف‌های یادگیری کودکان و فعال کردن واحدهای مربوطه را در بهزیستی و آموزش و پرورش شهرستان مهم تلقی کرد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی خواستار اهمیت دادن و تصویب طرح‌های پژوهشی در راستای محورهای هفت‌گانه طرح تحول اجتماعی در جلسات شورای فرهنگ عمومی شهرستان شد.

فرماندار سرایان نیز در این نشست با اشاره به اهمیت انجام امور فرهنگی در جامعه و کم بودن اعتبارات این بخش، خواستار اختصاص اعتبارات بیشتر در حوزه فرهنگی شهرستان شد.

محمدعلی مهدی‌نژاد ضرورت انجام امور پیشگیرانه در جامعه را یادآور شد و گفت: باید مسئولان با انجام اقدامات پیشگیرانه زمینه را برای کاهش آمار ناهنجاری‌های اجتماعی فراهم کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه ضمن مهم تلقی کردن بحث حاکمیت از سری برنامه‌های هفت‌گانه طرح تحول اجتماعی از ابلاغ دستورالعمل تشکیل ستاد صیانت و تکریم حقوق شهروندی با محوریت تحکیم و تعالی بنیان خانواده در دادستان استان و شهرستان‌ها خبر داد.

معصومه‌سادات جلیلی‌حسینی در راستای توسعه نشاط و شادابی در شهرستان خواستار ترویج بیشتر برنامه‌های اداره ورزش و جوانان شد.

علی اسماعیلی، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار سرایان نیز هدف از تشکیل جلسه را بررسی راهکارهای اجرایی طرح تحول اجتماعی در شهرستان و ارائه گزارش عملکرد در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و کنترل آسیب‌ها توسط دستگاه‌های مربوطه عنوان کرد و به ارائه گزارشی از موضوعات، مصوبات و ثمرات جلسات قبلی کارگروه از ابتدای سال تاکنون پرداخت.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول