اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی:

باید سازمان‌های مردم‌نهاد خراسان‌جنوبی تقویت شوند

خبرگزاری فارس: مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی به اهمیت وجود سازمان‌های مردم نهاد در بدنه جامعه اشاره کرد و گفت: باید این مجموعه‌ها در خراسان‌جنوبی تقویت شوند.

باید سازمان‌های مردم‌نهاد خراسان‌جنوبی تقویت شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، فرشته اسدزاده پیش از ظهر امروز در گردهمایی سازمان‌های مردم‌نهاد خراسان‌جنوبی که با حضور مشاور وزیر کشور و معاون سازمان‌های مردم نهاد کشور برگزار شد، سازمان‌های مردم‌نهاد را بازوان توانمند دولت عنوان کرد.

وی اظهار داشت: این سازمان‌ها باید در بحث عملیاتی قادر به پذیرفتن مسئولیت‌ها باشند و هم‌چنین باید سازمان‌های مردم‌نهاد از نظر علمی نیز توانمندی‌های خود را در جامعه به اثبات برسانند.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی ادامه داد: در خراسان‌جنوبی سمن‌های فعالی وجود دارند که توانمندی‌های علمی و عملیاتی خود را ثابت کرده‌اند.

اسدزاده ادامه داد: ‌سیاست‌گذاری‌های آینده دفتر امور اجتماعی با رویکرد‌های جدیدی همراه است که می‌توانیم شاهد تحول در این بخش باشیم تا شاهد فعال‌تر شدن این مجموعه‌ها در کنار سازمان‌های دولتی در جامعه باشیم.

وی افزود: ‌سازمان‌های مردم‌نهاد باید در کنار مجموعه‌های دولتی فعالیت کنند تا بتوانند به اهداف کلیدی خود دست یابند.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی اظهار داشت: در شهرهای نوپای خراسان‌جنوبی باید این سمن‌ها تشکیل و توسعه پیدا کنند تا کمبود مجوزهای صادر شده پوشش داده شود.

 

*توسعه فعالیت سازمان‌های مردم نهاد اصل توسعه استان

امام جمعه بیرجند نیز در این جلسه اظهار داشت: در جوامع 70 درصد مردم نقش پیرو را دارند و تنها 30 درصد افراد جامعه نقش رهبری را دارند.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی رضایی‌بیرجندی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران امروز پنجه در پنجه ابرقدرتان جهان گذاشته است و به مبارزه می‌پردازد و باید بدانیم که انسان‌های آزاده جهان دل به انقلاب ما بسته‌اند.

وی اظهار داشت:‌ در سطح جهان امروز به این نتیجه رسیده‌اند که باید مراکز غیردولتی و سمن‌ها در جوامع فعال شوند تا جامعه بتواند به توسعه همگن برسد هم‌چنین در استان ما نیز برای توسعه بیشتر باید این مجموعه‌ها توسعه پیدا کند.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول