اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی خبر داد

حضور 17 سفیر در همایش بین‌المللی ترانزیت و توسعه محور شرق

خبرگزاری فارس:‌ مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی از حضور سفیر 17کشور خارجی در همایش بین‌المللی خراسان‌جنوبی، ترانزیت و توسعه محور شرق که به میزبانی بیرجند قرار است برگزار شود، خبر داد.

حضور 17 سفیر در همایش بین‌المللی ترانزیت و توسعه محور شرق

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی بیجاری صبح امروز در جمع مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان خواستار همکاری تمام دستگاه‌ها برای برگزاری هرچه بهتر این همایش شد.

وی تصریح کرد: در این همایش که قرار است در تاریخ 18 و 19 اردیبهشت‌ماه سال جاری در دانشگاه پیام‌نور بیرجند برگزار شود سفرایی از کشورهای ارمنستان، افغانستان، پاکستان، ترکیه، کویت، چین، ترکمنستان، سوریه، عراق، عمان، هند، قطر، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان و ازبکستان حضور دارند.

*ارسال 320 مقاله به همایش بین‌المللی ترانزیت

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی از ارسال 320 مقاله به دبیرخانه این همایش خبر داد و گفت: ‌از این تعداد 143 مقاله پذیرفته شده که قرار است 35 مقاله آن به صورت شفاهی ارائه شود.

بیجاری به جزئیات بیشتری از روال برگزاری این همایش اشاره کرد و افزود: در دو روز برگزاری این همایش هفت سخنران خارجی شامل وزرای حمل و نقل کشورهای دعوت شده، به ایراد سخن می‌پردازند.

وی ادامه داد: همچنین هفت سخنران داخلی از جمله معاون اول رئیس جمهور، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و معاون اجرایی رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی نیز در این همایش حضور پیدا می‌کنند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی اظهار داشت: 90 درصد مقالات توسط اساتید و متخصصان دانشگاهی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی و مابقی نیز توسط متخصصان سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با امور اقتصادی و حمل و نقل ارائه شده است.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول