اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر سیاسی استانداری خراسان‌جنوبی:

تبلیغات با محور انتخابات توسط دستگاه‌ها یکپارچه باشد

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری خراسان‌جنوبی بر تبلیغات یکپارچه دستگاه‌های دولتی برای انتخابات تأکید کرد و گفت: هر چه انقلاب به جلو پیش می‌رود سیاست‌های دشمن بیشتر شده و موانع تأثیرگذارتر می‌شود.

تبلیغات با محور انتخابات توسط دستگاه‌ها یکپارچه باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا طاهری در کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی با اشاره به سیاست‌گذاری‌ها و دسیسه‌های دشمنان داخلی و خارجی علیه انتخابات، اظهار داشت: نظام برای تشکیل این حکومت بهای سنگینی پرداخته بنابراین پاسداری از آن نیز وظیفه‌ای سنگین است.
وی افزود: همیشه قبل از برگزاری انتخابات یک سری سختی‌ها در جامعه مشهود می‌شود اما مردم علیه توطئه‌ها حماسه‌آفرینی می‌کنند به گونه‌ای که می‌بینیم آمار مشارکت‌کنندگان در انتخابات همیشه افزایش داشته است.
طاهری تصریح کرد: در این برهه از زمان فواید و آثار انتخابات ملموس‌تر و قابل مشاهده‌تر شده بنابراین باید در این دوره از انتخابات حضور حداکثری مردم را شاهد باشیم.
وی یادآور شد: در استان به معنای واقعی رد صلاحیت وجود نداشته و تنها مواردی نقص مدرک یا احراز فرد بوده است.
مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری خراسان‌جنوبی گفت: برنامه‌ریزی شده است که تبلیغات و اطلاع‌رسانی ابتدا از سوی مدیران کل و سپس دهیاری‌ها و بخشداری‌ها و در نهایت در دانشگاه‌ها باشد تا طبق یک روند معقول پیش رود و تنش‌زا نباشد.
طاهری اذعان کرد: روحانیان و مبلغان می‌توانند در آستانه هفته وحدت در همایش‌ها و مجالس در آگاهی دادن به مردم تأثیرگذار باشند.
وی ادامه داد: در دانشگاه‌ها باید کرسی‌های آزاداندیشی با حضور اندیشمندان بی‌طرف برگزار شود.
مدیرروابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان‌جنوبی نیز گفت: اطلاع‌رسانی و تبلیغات باعث از بین رفتن نقشه‌های شوم دشمن می‌شود.
محمدعلی ایمانی مردم خراسان‌جنوبی را مردمی بیدار عنوان کرد و افزود: شایعه‌سازی‌ها شاید ابهاماتی را در اذهان به وجود آورد که بدون همکاری دستگاه‌ها نمی‌توان به اهداف مورد نظر رسید.
وی بیان کرد: برگزاری میزگردهای تخصصی از سوی صدا و سیما و با حضور نخبگان، فعال شدن رسانه‌ها و مطبوعات استان در راستای ایجاد فضای وحدت و هم‌دلی در جامعه، همکاری روحانیان و انجام سخنرانی‌های مرتبط با انتخابات در راستای بصیرت‌افزایی و خنثی کردن توطئه‌های دشمن، برگزاری مسابقات فرهنگی از سوی آموزش و پرورش و سازمان دانش‌آموزی و نصب بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح استان از برنامه‌های پیش‌بینی شده در اطلاع‌رسانی انتخابات مجلس نهم در استان است.
مدیرکل بهزیستی خراسان‌جنوبی نیز با اشاره به شایعه‌سازی در انتخابات، گفت: در ادبیات سیاسی اگر خود را مستقیم در موضع پاسخ‌گویی به شایعات و تخریب‌ها قرار دهیم خود به خود از مسیر و هدف اصلی دور می‌شویم.
محمد حسن اکبری‌مطلق تأکید کرد: بهتر است به جای توجه کردن به شایعات، نقاط قوت نظام و دولت را برجسته کنیم.
وی دهه فجر را فرصت مغتنمی برای اطلاع‌رسانی دانست و اذعان کرد: رسانه‌ها به ویژه در دهه فجر باید خدمات سازنده و اقدامات ارزنده در راستای خدمت‌رسانی را به تصویر بکشند و برجسته کنند.
معاون فرهنگی دانشگاه بیرجند نیز با اشاره به تشکیل شورای فرهنگی با محوریت دهه فجر و انتخابات، گفت: دانشگاه‌ها باید به سمت فضایی پرشور و تبیین افکار بدون وارد شدن به سیاسی بازی گام بردارند.
احمد لامعی، از برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در سطح هیئت علمی و دانشجویی در دهه فجر با عنوان "آینده انقلاب اسلامی، چالش‌ها و تهدیدها" خبر داد.
معاون فرهنگی دانشگاه بیرجند با اشاره به وجود 45 هزار دانشجو در خراسان‌جنوبی، ادامه داد: حدود 17 هزار و 500 دانشجو در بیرجند وجود دارند که 40 درصد آنها غیربومی هستند بنابراین باید براساس عقلانیت زمینه حضور گسترده را فراهم کرد.
برگزاری میزگرد تلویزیونی، دانشجویی و صنفی با حضور شخصیت‌های برجسته استان، شناسایی افراد تأثیرگذار در مجالس و محافل، برگزاری جلسات توجیهی برای مدیران و روابط عمومی‌ها، تهیه فیلم، پلاکارد، پوستر و بیلبوردهای تبلیغاتی توسط شهرداری‌ها در ایام دهه فجر، آسیب‌شناسی عواملی که در انتخابات گذشته مورد دلسردی مردم شده، استفاده از ظرفیت دهه فجر برای اطلاع‌رسانی، سخنرانی برای بسیج اساتید و برگزاری گفتمان‌های دانشجویی نشست دهیاران و شورای اسلامی از پیشنهادات و نتایج این کمیته بود.   
انتهای پیام/ح10/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول