اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار زنجان خبر داد

تشکیل 14 کمیته برای اجرای برنامه‌های فرهنگی دهه مبارک فجر در زنجان

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زنجان گفت: برای اجرای برنامه‌های فرهنگی دهه مبارک فجر در زنجان 14 کمیته تشکیل شده است.

تشکیل 14 کمیته برای اجرای برنامه‌های فرهنگی دهه مبارک فجر در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل خوئینی شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان، اظهار داشت: ستاد دهه مبارک فجر در سطح شهرستان زنجان تشکیل شده است و کمیته‌های کاری این ستاد نیز فعال شده‌اند.

وی، تعامل و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی دهه فجر را ضروری عنوان کرد و اظهار داشت: ستاد دهه فجر شهرستان زنجان دو بار تشکیل جلسه داده  و نسبت به ساماندهی برنامه‌ها اقدام کرده است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زنجان به کمیته‌های تشکیل شده در ستاد دهه فجر شهرستان زنجان اشاره و خاطرنشان کرد: این کمیته‌ها شامل کمیته بسیج، ایثارگران، فرهنگی، آموزشی، تبلیغات شهری، اطلاع‌رسانی، ورزش و جوانان، مساجد، خانواده و  بانوان، مساجد، قرآن، اصناف و کمیته مراسم است.

این مسئول با بیان اینکه برای هر کمیته وظایف خاصی تعریف شده است، افزود: کمیته‌های کار در ستاد دهه فجر برای ارائه برنامه‌های مناسب فرهنگی اهتمام جدی دارند.

خوئینی، تبیین اندیشه امام راحل در اجرای برنامه‌ها را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: برنامه‌های ارائه شده در ستاد دهه فجر باید مبتنی بر اندیشه‌ها امام راحل باشد. ارائه برنامه‌های فرهنگی در مورد تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی نیز مورد توجه مسئولان باشد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زنجان از اجرای 2 هزار عنوان برنامه در سطح شهرستان زنجان خبر داد و اظهار داشت: این تعداد برنامه در دهه مبارک فجر در سطح شهرستان زنجان برگزار می‌شود. همدلی و تعامل دستگاه‌های اجرای برای اجرایی شدن کیفی برنامه‌ها ضروری است.

وی، بیان دستاوردهای نظام اسلامی برای قشر جوان را خواستار شد و خاطرنشان کرد: برنامه‌های در دست اجرا با محوریت شناسایی انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در سال‌های بعد از انقلاب باشد. مسئولان فرهنگی باید نسبت به بازنمایی صحنه‌های انقلاب اسلامی برای جوانان اهتمام لازم را داشته باشند.

این مسئول به برنامه‌های 12 بهمن ماه اشاره کرد و اظهار داشت: برای این روز رژه موتورسواران، ویزیت رایگان پزشکی و برنامه‌های مشابه در حوزه اتاق اصناف برگزار می‌شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زنجان از برگزاری تجمع 3 هزار نفری بانوان در 14 بهمن ماه خبر داد و خاطرنشان کرد: همزمان با اولین تجمع بانوان در شهرستان زنجان تجمع بزرگ بانون برگزار خواهد شد. مسئولان اهتمام لازم برای برگزاری مناسب این برنامه را داشته باشند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی برای دهه فجر برنامه‌ریزی شده است، افزود: غبار‌روبی و عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی مختلف و برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی از جمله این برنامه‌ها هستند.

انتهای پیام/73007/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول