اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره مردمی عمار استان زنجان خبر داد

پخش فیلم‌های جشنواره عمار در زنجان

دبیر جشنواره مردمی عمار استان زنجان از پخش فیلم‌های جشنواره عمار در زنجان خبر داد.

پخش فیلم‌های جشنواره عمار در زنجان

غلامرضا تروان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: چهارمین دوره جشنواره فیلم عمار امسال همچون سال‌های گذشته در استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه به زودی زمان پخش فیلم‌های این جشنواره در زنجان اعلام می‌شود، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند فیلم‌های این جشنواره را در مکان‌های اعلام شده تماشا کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی لازم برای اکران فیلم‌های جشنواره عمار در زنجان انجام شده است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با اقدامات انجام شده برای نخستین بار همه فیلم‌های این جشنواره در زنجان اکران می‌شود.

دبیر جشنواره مردمی عمار استان زنجان یادآور شد: چهارمین جشنواره فیلم عمار با محوریت شهرستان‌های ابهر، خرم‌دره و ایجرود در زنجان پخش می‌شود.

تروان با اشاره به استقبال مردم در سال‌های گذشته از این جشنواره تصریح کرد: انتظار می‌رود امسال هم استقبال بیشتری انجام شود.

وی یادآور شد: طبق سال گذشته از اماکنی مانند مساجد، حسینیه‌ها، مدارس، روستاها و حتی سالن همایش ادارات برای اکران فیلم‌ها استفاده می‌شود.

این مسئول ابراز داشت: لایه‌های مختلف اجتماعی مردم مانند، دانشجویان، طلاب و فعالان فرهنگی و هنری بحث اکران فیلم‌ها را پیگیری می‌کنند.

دبیر جشنواره مردمی عمار استان زنجان با بیان اینکه در بحث قالب‌های کاری در جشنواره امسال مطابق سنوات قبلی از مستند، انیمیشن و کلیپ در اکران‌ها استفاده می‌شود، ادامه داد: مناسب با گروه‌های مختلف بزرگسالان، دانشجویان، طلاب و نوجوانان فیلم‌ها آماده شده است.

تروان با اشاره به موضوعات فیلم‌های جشنواره عمار تصریح کرد: دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، جنگ نرم و فیلم‌هایی مرتبط با بصیرت‌افزایی و فتنه 88 در جشنواره عمار اکران می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم افتتاحیه چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار در تهران برگزار شد، خاطرنشان کرد: هفته آینده فیلم‌های این جشنواره در زنجان پخش می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه بیشتر آثار ارسالی به این جشنواره مستند، انیمیشن و نماهنگ است، تصریح کرد: فیلم‌های این جشنواره در پایگاه‌های مقاومت بسیج نیز پخش می‌شود.

دبیر جشنواره مردمی عمار استان زنجان از پخش فیلم‌های این جشنواره در شهرستان ماهنشان خبر داد و افزود: در سایر شهرستان‌هایی که اعلام آمادگی کنند، این فیلم‌ها پخش می‌شود.

انتهای پیام/73003/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول