اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره فیلم عمار در سیستان و بلوچستان خبر داد

برگزاری دومین جشنواره استانی فیلم عمار در سیستان و بلوچستان

دبیر جشنواره فیلم عمار در سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با چهارمین جشنواره کشوری فیلم عمار، دومین جشنواره فیلم عمار در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

برگزاری دومین جشنواره استانی فیلم عمار در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آرشام هنرکار ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار داشت: بعد از شکل گیری فتنه 88 فیلمسازان انقلابی دور هم جمع شدند و فیلم‌های مربوط به فتنه را که در صدا و سیما پخش نمی‌شد و حمایتی هم از آنها نمی‌شد به اکران در آوردند و تصمیم گرفتند جایگاهی برای این جشنواره ایجاد کنند.

دبیر جشنواره فیلم عمار در سیستان و بلوچستان افزود: اکران این فیلم ها فضای سابق را شکست و در هر جایی که جمعیتی بالای 5 هزار نفر داشته باشد و درخواست اکران بدهند ما اکران خواهیم کرد.

هنرکار ادامه داد: در سال 89 در 30 نقطه از کشور 20 اثر با محوریت فتنه 88 به جشنواره آمد، دومین دوره هم در دومین سالگرد فتنه با محورهای فتنه 88، جنگ نرم، بیداری اسلامی، تاریخ انقلاب و نقد درون گفتمانی به اکران درآمد، سومین دوره نیز با استارت جشنواره استان همراه بود 900 اثر در 900 نقطه کشور اکران شد.

وی گفت: امسال که چهارمین دوره کشوری و دومین دوره استانی است فاز اول آن از 13 تا 18 دیماه با محوریت مساجد و فاز دوم از 25 دی تا اول بهمن ماه برای مدارس و فاز سوم از 7 تا 12 بهمن ماه با محوریت اکران دانشگاهی برگزار خواهد شد.

این مسئول با تاکید بر اینکه در هر شهرستانی که درخواست اکران شود ما می‌توانیم اکران کنیم، گفت: زمان سراسری جشنواره در ایام سالروز فتنه 88 است، اما ما در مناسبت‌های مختلف می‌توانیم اکران داشته باشیم.

دبیر جشنواره فیلم عمار در سیستان و بلوچستان در پایان یادآور شد: به موضوع اکران امسال علاوه بر موضوعاتی که در سال های گذشته داشت موضوع مرگ بر آمریکا و اقتصاد مقاومتی اضافه شده است.

انتهای پیام/75009/ن20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول