اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره فیلم عمار در بوشهر خبر داد

اکران فیلم «پیمان‌های پنهان» در روز نخست جشنواره فیلم عمار

دبیر جشنواره فیلم عمار در استان بوشهر گفت: فیلم «پیمان‌های پنهان»‌ با موضوع مقاوت مردم سوریه در مقابل گروه‌های تروریست در نخستین روز چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار در شهر بوشهر به اکران در می‌آید.

اکران فیلم «پیمان‌های پنهان» در روز نخست جشنواره فیلم عمار

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، یونس خدری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این فیلم که با حضور سازنده فیلم به اکران در می‌آید به درگیرهای شبه نظامیان  تکفیری با مردم داوطلب سوریه را به تصویر می‌کشد و همچنین پس از اکران، نقد فیلم با پاسخگویی محسن اسلام زاده کارگردان برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: همچنین در شب اول اکران‎ها فیلم کوتاه  "حنانه" ساخته داریوش غذبانی هنرمند بوشهری نیز به اکران در خواهد آمد و از ایشان قدردانی خواهد شد.

دبیر چهارمین جشنواره مردمی عمار در بوشهر همچنین از تجلیل از شهید غلامرضا  کشتکار هنرمند انقلابی خبر داد و گفت: ایشان از چهره‌های هنرمندی بودند که در جبهه‌های انقلاب حضور یافتن، در نهایت در دفاع از مملکت به شهادت رسیدند.

خدری گفت: از ایشان  تئاترهای سلطه، نبرد فلسطین ، آواره، حماسه شهادت، ایثار، اختاپوس، لالو، بن بست، تولدی در خون به روی صحنه رفته است که در این میان تنها تئاتر لالو فیلم برداری شده است.

جشنواره فیلم عمار در  سه شب از 14 تا18 دیماه در سینما کانون بوشهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/66006/خ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول