اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نمایش فیلم‌های برگزیده

جشنواره مردمی فیلم عمار در رامهرمز آغاز به کار کرد

چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار با نمایش فیلم‌های برگزیده در رامهرمز آغاز به کار کرد.

جشنواره مردمی فیلم عمار در رامهرمز آغاز به کار کرد

دبیر برگزاری جشنواره مردمی فیلم عمار در رامهرمز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: چهارمین جشنواره مردمی، سراسری فیلم عمار از سوی دفتر مطالعات جبهه انقلاب فرهنگی در رامهرمز آغاز شد.

سحر انبار ادامه داد: هدف از برگزاری این جشنواره آشنا کردن عامه مردم با انقلاب اسلامی، و ورود همه علاقمندان به فیلمسازی در حیطه فیلم‌های مستند و کوتاه است.

وی تصریح کرد: این جشنواره برای نخستین‌بار در رامهرمز برگزار می‌شود و برگزیده‌ای از فیلم‌های جشنواره سراسری را به نمایش درمی‌آوریم.

دبیر برگزاری جشنواره مردمی فیلم عمار در رامهرمز افزود: فیلم‌های این جشنواره همه روزه از 14 تا 21 دی ماه سال جاری راس ساعت 15 در تالار هنر ارشاد اسلامی رامهرمز به نمایش درخواهد آمد.

انبار همچنین عنوان کرد: این جشنواره به همت و تلاش جوانان مذهبی شهرستان و برخی از ادارات رامهرمز برگزار شده و مشاهده فیلم‌ها برای عموم به‌صورت رایگان است.

وی در پایان ضمن دعوت از همه مردم به‌منظور دیدن این فیلم‌ها از علاقمندان به فیلم‌سازی فیلم‌های کوتاه خواست تا با دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار ارتباط برقرار کرده و آثار خود را ارسال کنند.

انتهای پیام/72012/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول