اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آستارا:

کشف حجاب طرح استعماری رضاخان بود

امام جمعه آستارا گفت: کشف حجاب طرح استعماری رضاخان قلدر بود که در راستای اهداف استکبار تلاش می‌کرد مردم مسلمان ایران حجاب را کنار بگذارند.

کشف حجاب طرح استعماری رضاخان بود

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا امروز در نماز جمعه این شهر با ابراز خرسندی از حضور استاندار گیلان در جمع نمازگزاران این شهرستان اظهار کرد: امیدواریم استاندار گیلان در راستای خدمت به مردم ولایی و همیشه در صحنه این استان موفق باشد.

وی از پرداخت 50 میلیون تومان بابت فرش کردن مصلای آستارا از طرف استاندار گیلان خبر داد و افزود: توجه نجفی به تمام شهرهای گیلان به ویژه آستارا قابل توجه است.

خطیب جمعه آستارا، این شهرستان را در زمینه‌های مختلف دارای ظرفیت‌های خوبی دانست و گفت: استاندار گیلان نوید آینده‌ای درخشان را برای منطقه به ویژه آستارا داده است.

وی با بیان اینکه بیشترین سطح باسوادی گیلان در آستارا است، افزود: حضور مردم آستارا در نماز جمعه کم‌نظیر است.

امام جمعه آستارا به فرا رسیدن سالروز ابلاغ پیام مهم و تاریخی امام راحل به گورباچف اشاره کرد و یادآور شد: امام راحل با ابلاغ این پیام عظمت انقلاب اسلامی را به جهان نشان داد.

حافظ‌نیا در موضع‌های سیاسی قرار گرفتن کمونیسم از پیش‌بینی‌های امام راحل خواند و تصریح کرد: اتحاد جماهیر شوروی پس از 70 سال فرو پاشیده شد و مردم آن توانستند به طور آزادانه به عقاید دینی خود عمل کنند.

خطیب جمعه آستارا درباره اجرای طرح استعماری کشف حجاب توسط رضاخان قلدر اشاره کرد و یادآور شد: رضاخان در راستای اهداف استکبار تلاش کرد تا مردم مسلمان ایران حجاب را کنار بگذارند.

وی با تاکید بر اینکه حجاب از ضرورت‌های دین است خاطرنشان کرد: رضاخان تصور می‌کرد با پوشاندن لباس غربی به مردم می‌تواند در کشور پیشرفت ایجاد کند اما پیشرفت واقعی با فکر و اندیشه محقق می‌شود.

انتهای پیام/84001/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول