اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی جشنواره مردمی فیلم عمار اصفهان:

ولایت‌مداری جواز ورود به جشنواره عمار است

دبیر اجرایی جشنواره مردمی فیلم عمار اصفهان گفت: در این جشنواره قید و بند سیاسی وجود ندارد و هر کس پایبند ولایت باشد می‎تواند در این جشنواره شرکت کند و فیلتر خاصی نیز در این جشنواره وجود ندارد.

ولایت‌مداری جواز ورود به جشنواره عمار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، احسان تیموری دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشنواره عمار وابسته به هیچ ارگانی نیست و اسم مردمی بودن از جشنواره مردمی عمار حذف نمی‎شود.

وی افزود: تاکنون در اجرای این جشنواره سنگ‌اندازی‎های زیادی شده است که امکان این نمی‎رفت که جشنواره برگزار شود، اما این جشنواره به کار خود ادامه داده و هنوز سرپا است.

دبیر اجرایی جشنواره عمار اصفهان بیان کرد: در این جشنواره قید و بند سیاسی وجود ندارد و هر کس پایبند ولایت باشد می‎تواند در این جشنواره شرکت کند و فیلتر خاصی نیز در این جشنواره وجود ندارد.

این مسئول ادامه داد: رسانه‎ها باید این جشنواره را نقد کنند که این جشنواره بهتر برگزار شود، تبلیغات شهری نیز به صورت محدود این جشنواره را اطلاع رسانی کرده است.

تیموری اضافه کرد: شهرداری کمتر از 2 میلیون تومان از این جشنواره حمایت کرده است در صورتی که برخی جشنواره‎ها را میلیاردی حمایت می‎کند، اما باز هم از آنها تشکر می‎کنیم.

وی ادامه داد: ارگان‎ها باید به این جشنواره بیشتر کمک کنند، و از اعتبارات داخلی در اختیار این جشنواره قرار دهند، اما شاید به علت حقوقی نبودن این جشنواره و حقیقی بودنش، بودجه در اختیار آن قرار نمی‎گیرد.

دبیر اجرایی جشنواره عمار اصفهان خاطرنشان کرد: سعی می‎شود در سایت جشنواره تمام اطلاعات در سایت قرار گیرد.

وی عنوان کرد: 17 و 21 دی‌ماه  از ساعت 8 تا 10 شب در سالن سوره، ویژه اهالی هنر اکران عمومی داریم که گلچینی از منتخب آثار اکران می‎شود.

این مسئول مطرح کرد: اکران برای زندانیان و خانواده‎های آنان انجام می‎شود، که با بازبینی مسئولان تأیید و اکران می‎شود.

تیموری گفت: افتتاحیه از ساعت 18 در سینما فلسطین اکران می‎شود و پخش کلیپ‎های مردمی نیز صورت می‎گیرد و اختتامیه 23 دی‎ماه سینما سپاهان انجام می‎شود و چند کارگاه آموزشی نیز برای دغدغه‌های فرهنگی برگزار می‎شود.

انتهای پیام/63019/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول