اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آغاز هفته پژوهش انجام می‌شود

برگزاری نشست تخصصی معماری با حضور پروفسور اعتصام در گرگان

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان از برگزاری نشست تخصصی معماری با حضور «پروفسور ایرج اعتصام» پدر معماری ایران در این واحد خبر داد.

برگزاری نشست تخصصی معماری با حضور پروفسور اعتصام در گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مازیار احمدی‌گلسفیدی ظهر امروز در جمع اساتید واحد گرگان با تبریک هفته پژوهش و فناوری اظهار داشت: همزمان با نخستین روز از هفته پژوهش نشست تخصصی معماری با حضور پروفسور ایرج اعتصام در واحد دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار می‎شود.

وی از آموزش و پژوهش به عنوان دو بال پرواز مراکز دانشگاهی یاد کرد و بیان داشت: آنچه به یک دانشگاه رتبه و جایگاه می‎دهد ارائه دستاوردهای پژوهشی است و اگر پژوهش از بدنه دانشگاه حذف شود چیزی از آن باقی نخواهد ماند.

پویایی فضای دانشگاه معطوف به فعالیت‎های تحقیقاتی است

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان تصریح کرد: پویایی فضای دانشگاه معطوف به فعالیت‎های تحقیقاتی و انجام اقدامات نوین است و کارنامه دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان در این زمینه مثبت است.

احمدی‌گلسفیدی با اشاره به محدودیت‎های اعتبارات بخش پژوهش خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته 65 مقاله توسط اعضای هیئت علمی این واحد در مجلات معتبر علمی و پژوهشی و آی‎اس‎آی چاپ شده است.

وی از تالیف هفت عنوان کتاب توسط اعضای هیئت علمی واحد دانشگاه آزاد اسلامی گرگان با حمایت بخش پژوهش خبر داد و گفت: 43 مقاله در همایش‎های ملی و بین‎المللی ارائه شده است.

دانشگاه آزاد گرگان میزبان همایش ملی شیمی می‎شود

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان افزود: برگزاری چهار نمایشگاه تخصصی کتاب و یک نمایشگاه نرم‎افزار از دیگر اقدامات انجام شده واحد گرگان در هفته پژوهش بوده است.

احمدی‎گلسفیدی از انعقاد 15 طرح پژوهشی با اعضای هیئت علمی این واحد خبر داد و اظهار داشت: این تعداد طرح‎های پژوهشی پس از انعقاد، فرآیند اجرایی و عملیاتی شدن را سپری می‎کنند.

وی از برگزاری همایش شیمی در سطح ملی تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: تلاش می‎شود تا این همایش در واحد دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار شود.

انتهای پیام/83001/س30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول