اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای راهبردی دبیرخانه جشنواره عمار در اصفهان:

مردم مجریان و میزبان جشنواره عمار هستند

مسئول شورای راهبردی دبیرخانه جشنواره عمار در اصفهان گفت: این جشنواره غیرتکراری است و مردم مجریان برگزاری این جشنواره هستند و به عنوان میزبان جشنواره آن را اداره می‎کنند.

مردم مجریان و میزبان جشنواره عمار هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجید فرهادی دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از شاخصه‎های جشنواره عمار مردمی بودن آن است که چهارمین جشنواره آن از فردا برگزار می‎شود.

وی افزود: این جشنواره غیرتکراری است و مردم مجریان برگزاری این جشنواره هستند و به عنوان میزبان جشنواره آن را اداره می‎کنند.

مسئول شورای راهبردی دبیرخانه جشنواره عمار در اصفهان گفت: در شهر اصفهان صد مکان تقاضای برگزاری جشنواره را داشته‎اند، اما زمان برگزاری آن محدود نیست و مکان اکران عمومی هرجایی است که مردم بتوانند در آن حضور یابند که کانون‎های فرهنگی مساجد یکی از این مراکز است.

وی ادامه داد: خانه‎های شهدا یکی از مراکز دیگری است که امسال به اکران عمومی اضافه شده است.

فرهادی تصریح کرد: 23 شهرستان اصفهان درخواست شرکت در این جشنواره را داشته‎اند، 2 تا 30 مکان نیز در هر شهرستان اصفهان اکران عمومی می‎کنند.

وی گفت: آموزش و پرورش نیز یکی از ارگان‎هایی است که می‎تواند اکران فیلم کند، حوزه علمیه و دانشگاه‎ها و زندان‎ها به عنوان تأثیرگذارترین مراکز در نظر گرفته می‎شود.

مسئول شورای راهبردی اضافه کرد: یکی از اهداف این جشنواره این است که نقش مذهب را پر رنگ کرد و افراد دغدغه‌مند را هنرمند و افراد هنرمند را دغدغه‌مند کنیم.

وی با تأکید بر حمایت از هنرمندان عنوان کرد: جشنواره عمار از هنرمندان برای دغدغه‌مند شدند حمایت می‎کند و در بخش فیلم ما در جشنواره از آنها حمایت می‎کند و کارگاه‎های آموزشی را در این زمینه برگزار می‎کنند.

انتهای پیام/63019/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول