اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار مازندران پیشنهاد کرد

طرح‌ریزی معماری شهرها براساس اقلیم ‌منطقه

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: معماری شهرها باید براساس اقلیم آن برنامه‌ریزی شود و در این زمینه توجه به معماری ایرانی اسلامی در کشور امری مهم است.

طرح‌ریزی معماری شهرها براساس اقلیم ‌منطقه

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، علی نبیان عصر امروز در مراسم بزرگداشت روز ملی شهرسازی در دانشگاه مازندران با تبریک روز شهرسازی به همه شهرسازان و دانشجویان شهرسازی از دانشگاه مازندران و نظام مهندسی استان به عنوان عوامل اصلی برگزاری این مراسم تقدیر کرد.

وی با اشاره به اینکه زیبایی در معماری است و این معماران هستند که زیبایی را رقم می‌زنند، گفت: ششمین سال برگزاری بزرگداشت روز ملی شهرسازی در استان زمینه‌ساز رشد هرچه بیشتر و گامی برای پیشرفت در آینده باشد. 

نبیان افزود: معماری را باید براساس اقلیم آن برنامه‌ریزی کرد و در این زمینه توجه به معماری ایرانی اسلامی در کشور امری مهم است.

معاون فنی و عمرانی استاندار مازندران خطاب به دانشجویان گفت: امروز شما به عنوان کسانی که قرار است آینده استان را رقم بزنید باید کمکی برای مسئولان استانی باشید تا بتوانیم استانی زیبا را به ارمغان بیاوریم.

انتهای پیام/86025/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول