اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره فیلم عمار در نیشابور خبر داد

اکران 120 اثر از جشنواره فیلم عمار در نیشابور

دبیر جشنواره فیلم عمار در نیشابور از اکران 120 اثر این جشنواره همزمان با سراسر کشور در این شهرستان خبر داد.

اکران 120 اثر از جشنواره فیلم عمار در نیشابور

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور، موسی نوکاریزی اظهار کرد: 1500 فیلم داخلی و 700 فیلم در بخش بین‌الملل تاکنون به جشنواره رسیده که از این تعداد 300 فیلم در 2000 نقطه از کشور اکران می‌شود که تا پایان جشنواره این مقدار افزایش می‌یابد.

وی خاطر نشان کرد: موضوعات فیلم‌ها بیداری اسلامی، جنگ نرم، فتنه 88، نقد درون‌گفتمانی و تاریخ معاصر است که در قالب مستند، انیمیشن، نماهنگ، فیلم کوتاه و داستانی به نمایش درمی‌آید.

مسئول کانون بسیج هنرمندان نیشابور ادامه داد: 120 فیلم تاکنون برای نمایش به دست ما رسیده است که این مقدار تا پایان جشنواره افزایش نیز پیدا می‌کند.

دبیر جشنواره فیلم عمار در نیشابور با بیان اینکه جشنواره دارای دو گروه مخاطب خاص و عام است، اظهار کرد: آثار به دست رسیده برای دانشجویان، اساتید، طلاب حوزه‌های علمیه، ادارات، مدارس و مساجد شهرستان اکران می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی جشنواره فیلم عمار، صهیونیسم‌ستیزی است، خاطر نشان کرد: این جشنواره فرصتی است که هنرمندان جوان و گمنام آثار خود را به نمایش بگذارند.

دبیر جشنواره فیلم عمار در نیشابور با بیان اینکه رویکرد جشنواره فیلم عمار، گسترش هنر انقلابی، متعهد و ارزشی است، اظهار کرد: تربیت هنرمند متعهد و انقلابی از اصلی‌ترین اهداف این جشنواره است.

نوکاریزی مدت زمان آثار جشنواره را از فیلم کوتاه یک ‌دقیقه تا مستند 90  دقیقه‌ای اعلام کرد و گفت: چنانچه اشخاص، نهادها، هیئات و دیگر ارگان‌ها خواهان دریافت فیلمی برای گروه مخاطب خاص هستند می‌توانند به آدرس اینترتی www.amarney.ir مراجعه کنند و از این طریق درخواست خود را پیگیری کنند.

انتهای پیام/2202/ق/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول