اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد نهبندان خبر داد

اجرای 170 طرح خودکفایی در نهبندان

مدیر کمیته امداد امام خمینی نهبندان از اجرای تعداد 170 طرح خودکفایی با اعتبار 8 میلیارد و 834 میلیون ریال طی سال جاری در این شهرستان خبر داد.

اجرای 170 طرح خودکفایی در نهبندان

علی قریب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان اظهار داشت: خودکفایی و توانمندسازی خانوارهای مددجو و جامعه هدف یکی از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد امام خمینی به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی نهبندان نیز در این راستا تا‌کنون اقدامات و گام‌های خوبی برداشته است.

مدیر کمیته امداد نهبندان تصریح کرد: هم‌اکنون یک‌هزار و 507 طرح خودکفایی در شهرستان نهبندان با حمایت این نهاد اجرایی شده است.

قریب با اشاره به اینکه طی 9 ماهه سال جاری در این شهرستان تعداد 170 طرح خودکفایی در نهبندان اجرا شده است، افزود: در این زمینه اعتباری معادل 8 میلیارد و 834 میلیون ریال هزینه شده است.

وی اضافه کرد: برای ایجاد این طرح‌ها تسهیلاتی از سقف 10 تا 100 میلیون ریال به متقاضیان اجرای طرح خودکفایی اعطا شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی نهبندان گفت: در زمینه آموزش نیز طی 9 ماهه امسال تعداد 800 نفر از آموزش‌های لازم بهره‌مند شدند که برای این مهم نیز مبلغی بالغ بر 250 میلیون ریال هزینه شد.

قریب اظهار کرد: در سرفصل تعمیرات مسکن نیز طی 9 ماهه سال جاری اعتباری بیش از 250 میلیون ریال برای تعمیر 55 خانوار زیرپوشش این نهاد صرف شده است.

وی با بیان اینکه امسال تعداد 350 سبد غذایی بین کودکان دچار سوء‌ تغذیه شهرستان توزیع شده است، ادامه داد: ارزش ریالی این تعداد سبد غذایی توزیع شده معادل یک‌میلیارد و 220 میلیون ریال است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی نهبندان خاطرنشان کرد: امسال این نهاد تعداد 100 چشمه سرویس بهداشتی با اعتبار 430 میلیون ریال در مناطق محروم شهرستان نهبندان احداث کرده است.

انتهای پیام/69003/ط20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول