اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با 28 صفر

زیارت «حضرت رسول(ص) از بعید» در نهبندان طنین‌انداز می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان گفت: همزمان با 28 صفر زیارت «حضرت رسول (ص) از بعید» در شهرستان نهبندان طنین‌انداز می‌شود.

زیارت «حضرت رسول(ص) از بعید» در نهبندان طنین‌انداز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، سید حسین هاشمی امشب در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: در روز 28 صفر مصادف با رحلت شهادت‌گونه پیامبر(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) مراسم قرائت زیارت «حضرت رسول (ص) از بعید» در شهرستان نهبندان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری باشکوه مراسم قرائت «زیارت حضرت رسول(ص) از بعید» در راستای مقابله با توطئه‌های دشمنان اسلام و قرآن در پی هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) بسیار با اهمیت است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان متذکر شد: قرائت این زیارت یک حرکت فرهنگی و معنوی مهم به شمار می‌رود که افراد باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

هاشمی تصریح کرد: مراسم محوری قرائت زیارت «حضرت رسول(ص) از بعید» ساعت هفت صبح روز 28 صفر در محل حسینیه سیدالشهداء نهبندان برگزار می‌شود.

5 هزار جلد کتابچه زیارت حضرت رسول(ص) از بعید در نهبندان توزیع می‌شود

وی افزود: این مراسم در شهر نهبندان، شهر شوسف و روستاهای پرجمعیت این شهرستان با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه، تبلیغات اسلامی و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان اظهار داشت: در این مراسم معنوی نیز برنامه‌هایی از قبیل نوحه‌خوانی و سخنرانی با دعوت از سخنران برجسته انجام می‌شود.

هاشمی ادامه داد: در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم قرائت زیارت حضرت رسول(ص) از بعید اطلاع‌رسانی گسترده‌ای از هم‌اکنون در سطح شهرستان صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد 5 هزار جلد کتابچه زیارت حضرت رسول(ص) از بعید توسط این اداره تهیه و در سطح شهرستان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/69003/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول