اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار نهبندان خبر داد

معرفی شهروند و مدیر نمونه نهبندان تا پایان سال‌جاری

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار نهبندان گفت: با ارزیابی‌های که در سطح شهرستان انجام می‌دهیم تا پایان سال جاری شهروند و مدیر نمونه نهبندان معرفی می‌شوند.

معرفی شهروند و مدیر نمونه نهبندان تا پایان سال‌جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حسین هاشمی عصر امروز در ستاد صیانت از حقوق شهروندی نهبندان با اشاره به آیات قرآن اظهار داشت: تکریم مردم و توجه به مسائل قانونی و همسایگی در دین اسلام مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

وی افزود: در سیره پیامبر(ص) توجه ویژه به حقوق شهروندی شده است و وقتی در جنگ‌های صدر اسلام توجه می‌کنیم در می‌یابیم که ایشان حتی با اسیران جنگی هم بر اساس حکم اسلام رفتار می‌کردند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار نهبندان با اشاره به دستور‌العمل امام خمینی‌(ره) به قوه قضائیه، تصریح کرد: این دستورالعمل نشان‌دهنده این است که چقدر امام(ره) نیز به حقوق مردم توجه داشته‌اند و باید دستگاه‌های اجرایی در راستای خدمت بهینه به مردم تلاش کنند.

هاشمی ادامه داد: با ارزیابی‌هایی که در سطح شهرستان انجام می‌دهیم تا پایان سال شهروند نمونه و مدیر نمونه معرفی می‌شوند.

وی اضافه کرد: حقوق شهروندی کف تقاضای مردم است و نیاز به فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی دارد که منشور اداری و اخلاقی هر اداره باید به زبان مردم باشد که مردم متوجه شوند.

این مسئول حقوق شهروندی را در برابر تکالیف شهروندی دانست و افزود: این دو بر هم لازم و ملزوم است و افراد جامعه باید در مسائل شهری به مسئولان کمک کنند.

هاشمی به سفر اخیر آیت‌الله نوری همدانی از مراجع تقلید به این شهرستان اشاره کرد و گفت: این حضور باشکوه مردم در این جلسه صحنه نمایش حقوق شهروندی بود.

مسئول دفتر نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی در نهبندان هم در این جلسه از ارزیابی ادارات شهرستان توسط این دفتر خبر داد و اظهار داشت: در برخی از ادارات شهرستان مشکلاتی از سوی مردم مطرح می‌شود.

حبیب‌الله هاشمی‌پور اذعان داشت: باید با همکاری و هم‌فکری هم در راستای رفع این مشکلات قدم برداشت و مسئولان از تمام ظرفیت قانونی برای حل مشکلات مردم استفاده کنند.

انتهای پیام/69015 /ح20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول