اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ثبت احوال نهبندان:

6200 شناسنامه مکانیزه در نهبندان صادر شده است

رئیس اداره ثبت احوال نهبندان گفت: از تیر‌ماه سال 89 تا پایان آذر‌ماه امسال 6 هزار و 232 فقره شناسنامه مکانیزه در شهرستان نهبندان صادر شده است.

6200 شناسنامه مکانیزه در نهبندان صادر شده است

حمید‌رضا زجاجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان اظهار داشت: صدور شناسنامه مکانیزه بالای 15 سال از سال 89 در شهرستان نهبندان آغاز شده است.

وی ادامه داد: از تیر‌ماه سال 89 تا‌ پایان آذر ماه سال جاری تعداد 6 هزار و 232 فقره شناسنامه مکانیزه بالای 15 سال در این شهرستان صادر شده است.

8.41 درصد شناسنامه‌های مکانیزه صادر شده در خراسان‌جنوبی مربوط به نهبندان است

رئیس اداره ثبت احوال نهبندان تصریح کرد: 8.41 درصد شناسنامه‌های مکانیزه صادر شده در خراسان جنوبی مربوط به شهرستان نهبندان است.

زجاجی افزود: در 9 ماهه سال جاری نیز تعداد یک‌هزار و 429 فقره شناسنامه مکانیزه در این شهرستان صادر شد.

وی با بیان اینکه طی 9 ماهه امسال 809 واقعه ولادت در نهبندان به ثبت رسیده است، اظهار داشت: طی مدت ذکر شده تعداد 222 رویداد وفات در نهبندان ثبت شده است.

ابوالفضل بیشترین نام‌های انتخابی برای پسران نهبندانی است

رئیس اداره ثبت احوال نهبندان از کاهش 36.73 درصدی طلاق در شهرستان طی 9 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: در این مدت تعداد 31 واقعه ازدواج در این شهرستان ثبت شد.

زجاجی با اشاره به ثبت 422 واقعه ازدواج طی 9 ماهه سال جاری در این شهرستان تصریح کرد: این میزان ازدواج ثبت شده در شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10.97 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

وی اذعان داشت: بیشترین فراوانی نام‌های انتخاب شده در گروه پسران این شهرستان ابوالفضل، امیر‌حسین و امیرعلی و در گروه دختران نیز فاطمه‌زهرا، فاطمه و نازنین‌زهرا است.

انتهای پیام/69003/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول