اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد اسلامی نهبندان:

9 دی پایه‌های نظام را تقویت کرد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان 9 دی را حماسه بزرگ ملت ایران در دفاع از نظام اسلامی و ولایت فقیه دانست و گفت: 9 دی یکبار دیگر پایه‌های نظام دینی را تقویت کرد.

9 دی پایه‌های نظام را تقویت کرد

سید حسین هاشمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان اظهار کرد: 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است که به عنوان یک ایام‌الله در تاریخ زرین انقلاب اسلامی ثبت شده و در این روز مردم با خلق حماسه‌ای بزرگ بار دیگر پایه‌های نظام دینی را تقویت کردند.

وی ادامه داد: 9 دی حماسه بزرگ ملت ایران در دفاع از انقلاب و ولایت بود که دشمنان اسلام و قرآن از این حرکت بصیرتی و آگاهانه ملت ایران ضربه محکمی خوردند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان با بیان اینکه حمایت از ولایت‌فقیه و ولایت‌مداری ملت در 9 دی‌ماه 88 متبلور و متجلی شد، تصریح کرد: حماسه نهم دی‌ماه آزمون بزرگی برای مردم بود که ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی بار دیگر از این آزمون الهی سربلند و پیروز بیرون آمدند.

هاشمی افزود: در این روز تاریخی مردم به ندای رهبری لبیک گفته و با حضور خود برگ زرینی را در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کرده و حماسه‌ای بزرگ خلق کردند.

وی با اشاره به اینکه تبعیت محض از ولایت فقیه اساسی‌ترین شاخصه ملت محسوب می‌شود، اضافه کرد: مردم بیدار و هوشیار ایران اسلامی همیشه ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری خود را در صحنه عمل به اثبات رساندند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان گفت: این حماسه بزرگ با مشارکت آحاد جامعه و ملت همیشه بیدار ایران رقم خورد و هیچ حزب و گروهی نمی‌تواند این روز را به نام خود ثبت کند و این روز تاریخی به نام ملت ایران ثبت شده است.

هاشمی با بیان اینکه حماسه 9 دی در شهرستان مرزی نهبندان با حضور خودجوش و گسترده مردم گرامی داشته می‌شود، خاطرنشان کرد: امسال نیز مردم شهیدپرور و ولایی نهبندان با حضور خود بار دیگر 9 دی‌ماه را گرامی و حماسه‌ای دیگر خواهند آفرید.

انتهای پیام/69003/ت30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول