اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بنیاد مسکن نهبندان خبر داد

اجرای طرح هادی در 5 روستای نهبندان

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نهبندان از در حال اجرا بودن طرح هادی در پنج روستای این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح هادی در 5 روستای نهبندان

علی غلامی امروز در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان اظهار داشت: طرح‌های هادی روستایی به عنوان سند توسعه روستاها محسوب می‌شوند که زمینه‌ای مناسب برای توسعه، پیشرفت و عمران روستاها با توجه به شرایط فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی آن منطقه پدید می‌آورند.

وی، برنامه‌ریزی برای مشارکت روستاییان در تهیه و اجرای طرح هادی در راستای شعار همه با هم، ساماندهی شبکه منظم از نظام توزیع خدمات و تامین و توزیع عادلانه امکانات اجتماعی، تولیدی و رفاهی در میان روستاییان را از مهم‌ترین اهداف اجرای طرح‌های هادی روستایی عنوان کرد.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نهبندان ادامه داد: نظارت و توسعه کالبدی روستاها و توجه ویژه به منظور توسعه مسکن روستاییان و خدمات زیست محیطی و عمومی به آنها، ساماندهی شبکه منظم از نظام توزیع خدمات و کالا در سطح روستاها و بهبود وضعیت اقتصادی روستاها از طریق تسهیلات تولیدی، اشتغال و ارتقای درآمد روستاییان از دیگر اهداف طرح هادی است.

بیش از 292 میلیون ریال برای اجرای طرح هادی در نهبندان هزینه می‌شود

غلامی با بیان اینکه هم‌اکنون طرح هادی در پنج روستای بندان، ذهاب علیا، چاهداشی، خوانشرف و خونیک سفلی این شهرستان در حال اجرا است، تصریح کرد: طرح هادی در این پنج روستا با اعتباری بالغ بر 292 میلیون و 457 هزار ریال اجرایی می‌شود.

وی متذکر شد: اعتباراتی که برای اجرای طرح هادی در این روستاها هزینه می‌شود از محل واگذاری اراضی روستایی (اعتبارات داخلی) تامین می‌شود.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نهبندان خاطرنشان کرد: سنگ‌فرش، جدول تک سنگی و جدول کانی و سنگی در قالب طرح هادی در این پنج روستای شهرستان نهبندان اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/69003/ع30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول