اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نهبندان:

9 دی روز بیعت مجدد ملت با ولایت است

فرمانده سپاه نهبندان گفت: 9 دی روز بیعت مجدد ملت با ولایت است.

9 دی روز بیعت مجدد ملت با ولایت است

محمودرضا بخشی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نهبندان با گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی اظهار داشت: در تاریخ انقلاب اسلامی ایران روزهای حساس و سرنوشت ساز کم نبوده است اما در بین این روزها 15 خرداد سال 42 و 9 دی سال 88 ویژگیهای ممتازی دارند که شناخت آن ویژگی‌ها ضمانت‌بخش ادامه راه مستقیم انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: نهم دی‌ماه روز بیعت مجدد ملت با ولایت است.

فرمانده سپاه نهبندان تصریح کرد: به همان نسبت که 15 خرداد 42 در بدو پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان شاخص حرکت مستقیم انقلاب تجلی یافت باید به 9 دی 88 هم به عنوان شاخص استمرار انقلاب اسلام نگریسته شود.

بخشی افزود: تاکید رهبر معظم انقلاب بر زنده نگه داشتن 9 دی حاکی از نقش بی‌بدیل آن حماسه بزرگ در تداوم خط صحیح انقلاب اسلامی است بنابراین شناخت 9 دی، علل موجود، عوامل بوجود آورنده و دوستان و دشمنان آن در ادامه حرکت پر شتاب انقلاب اسلامی بسیار ضروری و حائز اهمیت است.

وی اذعان داشت: 9 دی 88 انقلاب اسلامی را از گردنه‌های بسیار سهمگین عبور داد و خطر بسیار بزرگی که ریشه‌های انقلاب را نشانه گرفته بود رفع کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: زنده نگه‌داشتن 9 دی رسالت انقلابی امروز ماست که با این کار 15 خرداد نیز زنده خواهد ماند و مایه ناکامی دشمنان خواهد شد.

انتهای پیام/69015/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول