اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت نهبندان:

حماسه 9 دی انقلاب را بیمه کرد

امام جمعه موقت نهبندان گفت : در 22 بهمن انقلاب پیروز و در حماسه 9 دی انقلاب بیمه شد و زنده نگه‌داشتن حماسه عظیم 9 دی زنده نگه‌داشتن ارزش‌ها و رسالتی همگانی بر دوش دلسوزان به اسلام و انقلاب است.

حماسه 9 دی انقلاب را بیمه کرد

حجت‌الاسلام محمدعلی مومن‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار  فارس در نهبندان اظهار داشت: یوم‌الله 9 دی از روزهای سرنوشت ساز در تاریخ کشور ما بشمار می‌آید که همتراز با یوم‌الله 22 بهمن قرار دارد.

وی ادامه داد: در 22 بهمن انقلاب پیروز و در 9 دی بیمه شد و زنده نگه‌داشتن حماسه عظیم 9 دی زنده نگه‌داشتن ارزش‌ها و رسالتی همگانی بر دوش دلسوزان به اسلام و انقلاب است.

امام جمعه موقت نهبندان با طرح چندین سوال که براستی زمینه‌های شکل‌گیری 9 دی چه بود ؟ ویژگی‌های یوم‌الله 9 دی چیست ؟ و حماسه 9 دی چه آثار و پیامد‌هایی داشت، تصریح کرد: این‌ها سوالات اساسی و بنیادین در اطراف این پدیده مبارک است تا با تحلیل و بررسی محققانه توسط نخبگان و دلسوزان متعهد ابعاد پیدا و پنهان این روز عظیم مشخص خواهد شد.

مومن‌زاده مهم‌ترین زمینه‌های شکل‌گیری حماسه 9 دی را باورهای دینی، التزام عملی به اصل ولایت مطلقه فقیه، بصیرت و آگاهی و زمان شناسی و الهام‌گیری از نهضت عظیم حسینی عنوان کرد.

وی خودجوش و مردمی بودن حرکت، واکنش سریع و به موقع مردم به تهدیدات دشمن، فراگیری و حضور همه اقشار و سلیقه‌ها و ذائقه‌های سیاسی و سر دادن شعار های حیاتی و استراتژیک نظام را از ویژگی‌های آشکار یوم‌الله 9 دی دانست.

امام جمعه موقت نهبندان اذعان داشت: آثار و پیامدهای این پدیده مبارک را نمایان شدن ظرفیت نظام اسلامی در مواجه با تهدیدات، مدیریت نظام ولایی در مهار فتنه و آشکار ساختن ابعاد پنهان آن، آشکار ساختن پیوند جریان فتنه با خارج از کشور، آشکار شدن چهره واقعی خواص، بصیرت‌آفرینی و شکست مضحکانه سیاست‌های غربی و توطئه‌های دشمنان در مقابله با جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/69015/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول