اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته 11 لیگ دسته یک فوتسال صورت می‌گیرد

مصاف علیصدر با صدرنشین برای کسب نخستین پیروزی

تیم فوتسال علیصدر همدان که در هفته یازدهم لیگ دسته یک فوتسال به مصاف صدرنشین گروه می‌رود، برای رسیدن به تیم‌های مدعی نیاز مبرمی به سه امتیاز این مسابقه دارد.

مصاف علیصدر با صدرنشین برای کسب نخستین پیروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقات لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور در هفته یازدهم امروز جمعه و فردا شنبه پیگیری خواهد شد و تیم علیصدر همدان در یکی از این مسابقات از تیم صدرنشین برناخوزستان پذیرایی خواهد کرد.

مسابقات فوتسال لیگ دسته یک باشگاه‌های ایران امسال با حضور 18 تیم و در دو گروه 9 تیمی برگزار می‌شود.

با برنامه‌ای که کمیته فوتسال و مسابقات فدراسیون فوتبال تدوین و اجرایی کرده این مسابقات با نظم خاصی پیگیری می‌شود.

مسابقات امسال به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که تیم‌ها در مرحله نخست به صورت رفت و برگشت مسابقه می‌دهند و در نهایت دو تیم برتر هر گروه به صورت ضربدری برگزارکننده بازی پلی‌آف خواهند بود تا فقط دو تیم جواز حضور در لیگ برتر فوتسال در فصل بعد را کسب کند.

در گروه یک این مسابقات تیم فوتسال علیصدر در نخستین حضورش در لیگ دسته یک باید در کنار تیم‌های پرسپولیس بهزیستی تهران، کاشی‌نیلو اصفهان، کشاورز قزوین، برق شیراز، مقاومت کرمان، ایران‌جهان مشهد، پکیج ایساتیس یزد و برنای خوزستان برای صعود به لیگ برتر جدال سختی را تجربه کند.

تیم فوتسال علیصدر که در مردادماه امسال با قهرمانی در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور موفق شد به لیگ یک صعود کند و بعد از حدود 40 روز تمرینات بدنسازی به مرز آمادگی نسبی رسیده بود در دور رفت با نتایج قابل قبولی، موفق شد در بین 9 تیم حاضر به عنوان پنجمی گروه برسد.

در تعطیلات نیم‌فصل این مسابقات برای تقویت شالکه اصلی تیم کادر فنی و مدیریتی باشگاه سعی داشت چند بازیکن را جذب کند که به دلایل مختلف تنها دو بازیکن مد نظر سرمربی این تیم به خدمت گرفته شد و در دور برگشت برای این تیم توپ می‌زنند.

علی تسلیمان و مهرداد صادقی دو بازیکن جدید علیصدری‌ها هستند که در دور برگشت کنار این تیم هستند و مسعود حمیدی نیز به دلایل مشکلات شخصی از این تیم جدا شده است.

تغییراتی ایجاد شده در تیم، امید زیادی را برای کسب نتایج بهتر در دور برگشت را به وجود آورده تا ضمن جبران امتیاز از دست رفته برای رسیدن به بالای جدول تلاش زیادی را داشته باشند.

در بین تعطیلات بین فصل تیم علیصدر خوش‌شانسی زیادی نداشت زیرا مصدومیت چند بازیکن اصلی تیم، این موضوع را به یکی از دغدغه‌های کادر فنی تیم علیصدر تبدیل کرده است.

وحید شانه‌ای و حمید نجاتی که آسیب‌دیدگی جدی دارند حداقل تا هفته دوازدهم در ترکیب نیستند و علیرضا مهربانیان و امید بهرامی نیز در وضعیت ایده‌آل 100 درصدی به سر نمی‌برند.

این موضوع کار علیرضا خسروی و حمید شانه‌ای را برای هدایت علیصدر در برابر صدرنشین گروه سخت کرده  است.

باید امروز منتظر شد تا دید نتیجه بازی به سود کدام تیم رقم خواهد خورد؟

در مقابل تیم برنا خوزستان که هم‌مانند تیم علیصدر فصل قبل در لیگ دسته 2 فعالیت داشته توانست در لیگ دسته یک حضور داشته باشد با جذب بازیکنان مطرح و باتجربه فوتسال ایران یکی از کاندیدا‌های صعود به لیگ برتر از این گروه محسوب می‌شود.

حضور محمدرضا حیدریان از ملی‌پوشان اسبق تیم ملی؛ وزن تاکتیکی و تکنیکی تیم را بالا برده و با استفاده از تجربه بازیکنان دیگر نتایج قابل قبولی را کسب کرده است.

تیم برنا در هفته دوم دور رفت در اهواز با حساب چهار بر دو تیم علیصدر را شکست داده و این بازی برای همدانی‌ها حکم انتقام را دارد که شکست دور رفت را جبران کنند.

جدال صدرنشین گروه و تیم هفتم در همدان یکی از بازی‌ها حساس هفته یازدهم محسوب می‌شود.

تیم‌های دوم و سوم گروه علاقه زیادی به باخت برنا دارند تا بتوانند برای رسیدن به صدر فاصله امتیازات را کم کنند.

 در مقابل تیم علیصدر نیز برای رسیدن به بالای جدول نیاز مبرمی به امتیاز در این بازی دارد.

بنابر اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال مسابقه بین علیصدر همدان و برناخوزستان را محمد حیرتی (سرداور)، مهدی مرشدی (کمک‌داور)، مصطفی کرد (داور سوم) و محسن عالمی (وقت‌نگهدار) قضاوت خواهند کرد و نظارت بر تیم داوری نیز بر عهده محسن محمودی خواهد بود.

تیم فوتسال علیصدر همدان تا پایان هفته دهم و قبل از این مسابقات با 11 امتیاز و تفاضل کمتر در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار دارد و در مقابل تیم برناخوزستان با 20 امتیاز به تنهایی صدرنشین این گروه است.

در چارچوب هفته یازدهم مسابقات فوتسال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور تیم علیصدر همدان عصر روز جمعه 13 دی از ساعت 15 در ورزشگاه 6 هزار نفری انقلاب همدان به مصاف تیم برناخوزستان خواهد رفت.

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول