اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتصاب سومین خبرنگار ورزشی همدانی در تیم‌های دسته اولی

گل‌محمدی مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال علیصدر همدان شد

با صدور حکمی فرشید گل‌محمدی از خبرنگاران ورزشی استان همدان به عنوان مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال دسته اولی علیصدر منصوب شد.

گل‌محمدی مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال علیصدر همدان شد

به گزارش خبرنگاری فارس از همدان، با صدور حکمی که به امضای عبدالرضا رضاییان، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی علیصدر همدان رسیده، فرشید گل‌محمدی به عنوان مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال دسته اولی علیصدر منصوب شده است.

تیم فوتسال علیصدر همدان که در تابستان امسال با قهرمانی در لیگ دسته دوم جواز حضور در لیگ دسته یک را کسب کرده با سرمربیگری علیرضا خسروی، مربیگری مرتضی عظیمی و تلفیقی از بازیکنان مستعد همدانی و بازیکنان باتجربه غیربومی تیم خوبی را برای حضور در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور آماده کرده است.

بعد از انتصاب علیرضا صفی‌زاده به عنوان مدیر رسانه‌ای باشگاه الوند و محمود کاتبی، مدیر روابط عمومی باشگاه پاس همدان، فرشید گل‌محمدی سومین ورزشی‌نویس همدانی است که در کنار یکی از تیم‌های ورزشی مشغول به فعالیت شده است.

گل‌محمدی از سال 78 در عرصه خبر حضور داشته سوابق زیادی در همکاری با تیم‌های ورزشی دارد.

همکاری با تیم فوتبال پرسپولیس همدان، مدیر روابط عمومی تیم بسکتبال لیگ برتری پگاه همدان (سال 82 و 83)، مدیر روابط عمومی تیم لیگ یکی علیصدر (سال 84)، مدیر روابط عمومی باشگاه شهرداری همدان و تیم والیبال لیگ برتری شهرداری (سال 85 و 86)، چهار سال نماینده و رابط باشگاه پاس همدان در تهران و دو سال مسئول روابط عمومی هیئت جودو استان همدان در کارنامه ورزشی وی است.

گل‌محمدی در عرصه خبرنگاری نیز همکاری با روزنامه‌های هگمتانه، همدان پیام، هفته‌نامه آوای الوند، ویژه‌نامه روزانه اعتماد، سردبیری هفته‌نامه همدان 1400، خبرنگار اختصاصی روزنامه‌های جام جم و ایران، همکاری مقطعی با روزنامه‌های ورزشی، خبر ورزشی، استقلال جوان، هدف، البرز و 90 ورزشی و همچنین خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان را در سوابق کاری خود دارد.

وی همچنین به عنوان مدیر انجمن ورزشی‌نویسان همدان از اسفند ماه 91 توسط اعضای این انجمن انتخاب شد.

تیم فوتسال علیصدر در نخستین حضورش در لیگ دسته یک باید در کنار تیم‌های پرسپولیس بهزیستی تهران، کاشی‌نیلو اصفهان، هیئت فوتبال قزوین، برق شیراز، مقاومت کرمان، ایران‌جهان مشهد، پکیج ایساتیس یزد و دایتی شیراز برای صعود به لیگ برتر جدال سختی را تجربه کند.

انتهای پیام/2499/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول