اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته نخست دور برگشت لیگ یک فوتسال

علیصدر استراحت داشت و 2 پله در جدول سقوط کرد

در هفته‌ای که علیصدر در مسابقات لیگ دسته یک استراحت داشت، جدول گروه یک این مسابقه به گونه‌ای رقم خورد تا این تیم سقوط دوپله‌ای داشته باشد.

علیصدر استراحت داشت و 2 پله در جدول سقوط کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، دور برگشت مسابقات فوتسال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور با انجام هشت بازی در شهرهای مختلف انجام شد و نتایج این بازی‌ها باعث شد تا تغییرات زیادی در جداول دو گروه این مسابقات ایجاد شود.

رقابت‌های فوتسال دسته یک امسال بنابر تصمیم فدراسیون فوتبال کشور با حضور 18 تیم و در دو گروه 9 تیمی برگزار خواهد شد که در نهایت دو تیم برتر هر گروه به صورت ضربدری برگزارکننده بازی پلی‌آف خواهند بود تا فقط دو تیم جواز حضور در لیگ برتر فوتسال در فصل بعد را پیدا کند.

در گروه یک این مسابقات تیم فوتسال علیصدر در نخستین حضورش در لیگ دسته یک باید در کنار تیم‌های پرسپولیس بهزیستی تهران، کاشی‌نیلو اصفهان، هیئت فوتبال قزوین، برق شیراز، مقاومت کرمان، ایران‌جهان مشهد، پکیج ایساتیس یزد و برنای خوزستان برای صعود به لیگ برتر جدال سختی را تجربه کند.

9تیمی بودن این گروه باعث خواهد شد تا هر هفته یک تیم بالاجبار با قرعه استراحت روبرو باشد.

در هفته نخست دور برگشت تیم فوتسال علیصدر به عنوان نماینده استان استراحت داشت.

در این هفته تیم‌ها بعد از 15 روز تعطیلات با تغییرات محسوسی وارد کوران مسابقات شدند، در هفته اول بازی‌ها گل‌های زیادی رد و بدل شد که نتایج هفته نخست دور برگشت منجر به تغییرات زیادی در جدول هر دو گروه شد.

در این هفته در گروه یک که علیصدر در آن حضور دارد تیم‌های پرسپولیس بهزیستی تهران و کشاورز قزوین با نتیجه مشابه پنج بر یک به ترتیب برابر تیم‌های ایران‌جهان مشهد و کاشی‌نیلو اصفهان به برتری رسیدند، برنای خوزستان در یک بازی یک طرفه چهار بر صفر برق شیراز را از پیش رو برداشت و پکیج ایساتیس یزد و مقاومت کرمان با حساب یک بر یک به تساوی رسیدند.

با این حساب تیم علیصدر که در پایان دور رفت در جایگاه پنجم ایستاده بود دو پله سقوط کرد و جای خود را به تیم کشاورز قزوین داد.

نماینده فوتسال استان همدان در حالی در رده هفتم قرار گرفته که تنها با تفاضل کمتر نسبت به تیم مقاومت با یک بازی کمتر دچار این افت در جدول شده است.

شاگردان علیرضا خسروی در طول تعطیلات بین فصل تمرینات پرفشاری را زیر نظر حمید شانه‌ای مربی بومی و همدانی این تیم انجام دادند تا ضمن رفع نواقصی که در دور رفت داشتند نقاط قوت این تیم تقویت شود.

در این بین قرار بود چند بازیکن به این اضافه شود که در صورت صدور کارت از سوی کمیته فوتسال فدراسیون احتمالاً دو بازیکن جدید از دور برگشت به ترکیب اصلی علیصدری‌ها اضافه خواهد شد.

از اردوی تیم فوتسال علیصدر به گوش می‌رسید که در تعطیلات دو بازیکن تأثیرگذار این تیم دچار مصدومیت شدید شدند و به طور حتم کاپیتان وحید‌شانه‌ای و حمید نجاتی حداقل 15 روز در کنار تیم‌شان نباشند و این مشکلات علیصدر را دوچندان کرده است.

در هفته دوم دور برگشت تیم علیصدر در حالی از تیم صدرنشین برنای خوزستان پذیرایی خواهد کرد و تقابل این دو تیم در نوع خود جالب است.

تیم برنا که از بازیکنان با تجربه‌ای مثل محمدرضا حیدریان از ملی‌پوشان اسبق کشورمان سود می‌برد و این موضوع انگیزه زیادی را برای بازیکنان جوان و جویای‌ نام علیصدر به همراه داشته است.

تیم علیصدر تنها به میزبانی و حمایت تماشاگران پرشور همدانی دلخوش است تا بتواند از مزیت بازی در خانه نهایت استفاده کند و انتقام باخت چهار بر دو دور رفت را از این تیم بگیرد.

تا پایان هفته دهم مسابقات لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور و در گروه یک تیم فوتسال علیصدر با 11 امتیاز و تفاضل کمتر در رده هفتم جدول قرار بگیرد.

در چارچوب هفته یازدهم این مسابقات تیم فوتسال علیصدر همدان روز جمعه 13 دی ساعت 15 در ورزشگاه 6 هزار نفری انقلاب میزبان تیم صدرنشین برنا خوزستان خواهد بود.

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول