اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌نگاری مسابقه علیصدر همدان و پکیج ایساتیس یزد

پوزخند یزدی‌ها به سردی سالن و نبود بلندگو در همدان

سردی سالن برگزاری مسابقه، نبود بلندگو برای قرائت قرآن، اعتراض کادر فنی هر دو تیم و حضور مربیان تیم کشاورز قزوین در سالن از حواشی مسابقه علیصدر همدان و پکیج ایساتیس یزد بود.

پوزخند یزدی‌ها به سردی سالن و نبود بلندگو در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در چارچوب هفته پنجم مسابقات فوتسال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور تیم علیصدر همدان از تیم پکیج ایساتیس یزد پذیرایی کرد.

این دیدار در سالن 6 هزار نفری انقلاب شهر همدان برگزار شد که نسبت به بازی‌های گذشته تیم علیصدر با استقبال بهتری مواجه بود اما سردی سالن باعث شد تا اعضای هر دو تیم و تماشاگران با لباس‌های گرم در سالن حاضر باشند.

نبود میکروفن برای اجرای مراسم بازی و همچنین قرائت قرآن از اتفاقات جالب این بازی بود که باعث  تمسخر تیم یزد شد و بارها اعضای این تیم با پوزخند این مطلب را به سرپرست و مدیرعامل تیم علیصدر متذکر شدند.

حمیدرضا بخشی‌فرد قرار بود ابتدای فصل به تیم علیصدر بپیوندد، اما این کار محقق نشد و به پاس تشکر با دسته گل زیبایی به استقبال عبدالرضا رضائیان مدیرعامل باشگاه علیصدر آمد.

در نیمه نخست بازی بازیکنان تیم علیصدر سه بار توپ را به دیرک دروازه کوبیدند و این مساله باعث شد تا تماشاگران همدانی این تیم را به شدت تشویق کنند.

گل دقیقه 13 رحیم سعیدی‌نیا با یک حرکت بسیار زیبا همراه بود که با وجودی که گل حریف بود، اما تماشاگران همدانی وی را تشویق کردند.

هر دو تیم به اشتباهات فاحش داوری اعتراضات مکرر داشتند و این مساله باعث شد تا دو تیم سه کارت زرد از داور بازی دریافت کنند.

در این بازی خبری از هیچ مسئول ورزشی نبود و مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر هم به دلیل مشغله کاری با تلفن پیگیر بازی بود.

حضور خبرنگاران و عکاسان ورزشی رسانه‌های مختلف در این بازی چشم‌گیر بود، اما باز هم گروه ورزش صدا و سیمای مرکز همدان نه تنها اشتیاقی برای پخش مستقیم بازی‌های فوتسال نداشت، گویا از ضبط بازی برای پخش در موقع دیگر هم پشیمان شده است.

دقایق پایانی بازی کمک داور بازی خطای پنالتی اعلام کرد که با دخالت سر داور این خطا منتفی شد و این موضوع باعث شد تا علیرضا خسروی سرمربی و اعضای تیم علیصدر اعتراض شدیدی به این رأی داشته باشند.

در پایان این بازی هر دو تیم با گل‌های دقایق 13 سعیدی‌نیا و 38 مهربانیان امتیازات را تقسیم کردند.

تا پایان هفته پنجم لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور تیم فوتسال علیصدر چهار امتیازی شد و در رده هشتم جدول گرفت و در مقابل تیم پکیج ایساتیس یزد با 10 امتیاز در جایگاه دوم جدول گروه یک جا خوش کرد.

تیم فوتسال علیصدر در هفته ششم این مسابقه روز دوم آذر ماه باید در کرمان به مصاف تیم مقاومت این شهر برود.

انتهای پیام/89020/ب40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول