اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته هشتم لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور

علیصدر همدان از قزوین با دست پر بازگشت

تیم فوتسال علیصدر همدان با درخشش بازیکنان خود موفق شد در یک بازی پرگل مقابل تیم خوب و پرقدرت کشاورز قزوین به برتری برسد.

علیصدر همدان از قزوین با دست پر بازگشت

به گزارش خبرگزاری فارس از  همدان، در چارچوب هفته هشتم مسابقات لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور تیم علیصدر همدان در خانه کشاورز قزوین به میدان رفت که موفق شد هر سه امتیاز این بازی را از آن خود کند و صعود سه پله‌ای در جدول رده‌بندی گروه الف داشته باشد.

در این بازی خسروی با ترکیب ابتدایی وحید میرزایی، فرشاد دیزجی، وحید شانه‎ای، حمید نجاتی و علیرضا مهربانیان به میدان رفت و وحید سیفان، میثم رضائی، مسحر رضائی و پیمان محمدی را نیز بر روی نیمکت داشت.

با هماهنگی بین بازیکنان این تیم، گل اول بازی در دقیقه سوم توسط حمید نجاتی برای علیصدر به ثمر رسید.

بازی با حملات دو تیم بر روی دروازه‌های هم پیگیری شد تا گل دقیقه 9 مرتضی اصغری از یک ضربه ایستگاهی به ثمر برسد تا هر دو تیم در عدد یک به تساوی برسند.

در ثانیه‌های پایانی نیمه نخست بر اثر اشتباه فردی بازیکنان علیصدر میلاد کاکاوند نهایت استفاده را برده و دومین گل تیمش را به ثمر رساند تا تیم میزبان با خیال آسوده‌ به رختکن برود.

با شروع نیمه دوم حملات طوفانی سفیدپوشان علیصدر آغاز شد و در دقیقه 23 محمد اصلانی از غفلت دروازه‌بان تیم حریف و شلوغی محوطه جریمه استفاده کرد و بازی را در عدد دو به تساوی کشاند.

این پایان کار برای علیصدر نبود و در دقایق 30 و 32 به ترتیب توسط علیرضا مهربانیان و کاپیتان وحید شانه‌ای گل‌های زیبا و تمام‌کننده سوم و چهارم همدانی‌ها به ثمر رسید تا شادی به نیمکت این تیم برگردد.

در هشت دقیقه پایانی بازی تیم کشاورز قزوین برای جلوگیری از شکست خانگی و جبران دو گل عقب افتاده حملات زیادی را تدارک دید و با استفاده از تاکتیک پنج‌نفره موفق شد در دقیقه 37 توسط میلاد کاکاوند اختلاف را به حداقل برساند.

در سه دقیقه نهایی بازی درخشش وحید میرزایی دروازه‌بان باتعصب علیصدر و همچنین دفاع جانانه فرشاد دیزجی و کار خوب تیمی نتیجه چهار بر سه برای تیم میهمان رقم خورد.

نبود چند تن از بازیکنان علیصدر از جمله امید بهرامی به دلیل محرومیت و همچنین محسن کشانی به دلیل آسیب‌دیدگی باعث شده بود تا کادر فنی علیصدر روز سختی را داشته باشد.

این تیم با 10 بازیکن متشکل از بازیکنان اصلی و امید خود به قزوین سفر کرد و تنها با 6 بازیکن بازی کرد و توانست با این بضاعت دست به کار بزرگی در خانه حریف بزند.

علیرضا خسروی سرمربی علیصدر بعداز جدایی مرتضی عظیمی، حمید شانه‌ای مربی بومی همدانی را به عنوان دستیار خود انتخاب کرده که با آمادگی نسبی تیمش دومین هفته‌ای است که نتیجه خوب کسب کرده و نماینده فوتسال همدان موفق شده دومین پیروزی پیاپی خود را جشن بگیرد.

حضور شانه‌ای برای علیصدری‌ها خوش‌یمن بوده و توانستند برای نخستین بار در طول این فصل دو پیروزی پیاپی را کسب کنند.

در سایر مسابقات این گروه تیم پکیج ایساتیس یزد موفق شد با حساب 6 بر پنج پرسپولیس بهزیستی تهران را از پیش رو بردارد، تیم برنا خوزستان در مشهد برابر تیم ایران جهان مشهد دو بر یک به پیروزی رسد و بازی تیم‌های کاشی نیلواصفهان و مقاومت کرمان سه بر سه مساوی به پایان رسید.

با مشخص شدن این نتایج تا پایان هفته هشتم مسابقات فوتسال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور و در گروه یک تیم علیصدر همدان موفق شد جهش سه‌پله‌ای داشته باشد و با 10 امتیاز به مکان پنجم جدول صعود کند.

در ادامه مسابقات و از هفته نهم و آخرین بازی دور رفت تیم فوتسال علیصدر همدان پنج‌شنبه 21 آذرماه در ورزشگاه 6 هزار نفری میزبان برق شیراز خواهد بود.

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول