اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال علیصدر همدان خبر داد

آمادگی 70 درصدی در تیم فوتسال علیصدر همدان

سرمربی تیم فوتسال علیصدر همدان از آمادگی 70 درصدی تیم فوتسال علیصدر همدان خبر داد.

آمادگی 70 درصدی در تیم فوتسال علیصدر همدان

علیرضا خسروی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان، اظهار داشت: امسال تیم فوتسال علیصدر با استفاده از بازیکنان بومی می‌تواند در لیگ درخشش خوبی داشته باشد.

وی ادامه داد: تأخیر در شروع تمرینات مانع از ورود خوب تیم به مسابقات لیگ دسته اول فوتبال شد، اما تا هفته چهارم یا پنجم به هماهنگی و شرایط آرمانی خواهیم رسید.

سرمربی تیم فوتسال علیصدر همدان با بیان اینکه لیگ دسته اول فوتبال امسال شاهد حضور بیش از هفت مربی دارای سابقه کار در لیگ برتر هستیم، ادامه داد: این موضوع موجب شده تا کیفیت بازی‌های لیگ به مراتب نسبت به سال‌های گذشته بیشتر شود.

وی در مورد بازی این هفته تیمش برابر تیم پرسپولیس تهران، تصریح کرد: بعد از دو شکست، سعی کردیم به جز پرداختن به تمرینات تاکتیکی، برنامه‌هایی را برای تقویت وضعیت روحی و روانی بازیکنان داشته باشیم.

خسروی با بیان اینکه در این بازی دنبال پیروزی هستیم، ابراز داشت: تیم علیصدر با توجه به کارگیری بازیکنان بومی یکی از معدود تیم‌هایی است که با استفاده از داشته‌های استانی وارد مسابقات لیگ دسته اول شده است.

وی تأکید کرد: این میدان دادن به جوانان جویای نام در درازمدت موجب بهتر شدن شرایط تیمی می‌شود.

سرمربی تیم فوتسال علیصدر همدان با بیان اینکه برای حفظ آبروی ورزش و فوتسال همدان هم‌قسم شده‌ایم، متذکر شد: زمان، مشکل عدم هماهنگی تیم را حل خواهد کرد.

وی ادامه داد: با شرایط موجود در تیم، در نیم فصل در نیمه بالایی جدول 9 تیمی گروه یک قرار خواهیم گرفت.

خسروی با بیان اینکه کادر فنی تیم پرسپولیس سابقه و تجربه خوبی دارد، افزود: وحید نعمت‌الهی، سرمربی تیم پرسپولیس و حسین شمس به عنوان مدیر فنی تیم خوبی را آماده کردند.

به گزارش فارس؛ براساس اعلام کمیته داوری فدراسیون فوتبال، مسابقه بین پرسپولیس بهزیستی تهران و علیصدر همدان را محمد قدرتی (سرداور)، سعید الوندی (کمک داور)، ولی امجدی(داور سوم) و محمد داودپور (وقت نگهدار) قضاوت خواهند کرد که نظارت بر کار داوری بر عهده مصطفی حاج‌محمد خواهد بود.

تا قبل از این بازی، تیم فوتبال پرسپولیس بهزیستی تهران با کسب چهار امتیاز در رده چهارم جدول و تیم‌‌های علیصدر همدان به همراه مقاومت کرمان بدون امتیاز قعرنشین جدول رده‌بندی گروه یک لیگ دسته اول فوتسال ایران هستند.

مسابقه بین تیم‌های فوتسال پرسپولیس بهزیستی تهران و علیصدر همدان عصر روز جمعه 17 آبان‌ماه از ساعت 16 در سالن فدراسیون هندبال واقع در خیابان سئول تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89020/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول