اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال علیصدر همدان خبر داد

تغییر داور بازی علیصدر همدان و کاشی‌نیلو اصفهان

مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال علیصدر همدان از تغییر داور اول بازی بین علیصدر همدان و کاشی‌نیلو اصفهان خبر داد.

تغییر داور بازی علیصدر همدان و کاشی‌نیلو اصفهان

فرشید گل‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: کمتر از 48 ساعت تا شروع نخستین میزبانی تیم فوتسال علیصدر در رقابت‌های لیگ دسته یک کمیته داوران فدراسیون فوتبال، داور مسابقه علیصدر و کاشی‌نیلو را تغییر داد.

وی افزود: بنا بر اعلام اولیه کمیته داوران رضا وثوقی قرار بود به همراه تیم داوری در همدان قضاوت داشته باشد که در اطلاعیه بعدی حمید کاشانی جایگزین وثوقی شده است.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال علیصدر همدان اضافه کرد: تغییرات در چیدمان داوری طبیعی است و این اتفاقات در بالاترین سطح فوتبال لیگ برتری ایران هم در دو سه هفته اخیر افتاده و خوشحالیم که قبل از 48 ساعت شروع بازی این تغییر صورت گرفته است.

وی در ادامه با تشکر از مطبوعات و خبرگزاری‌ها که در انعکاس مسابقات تیم فوتسال علیصدر در لیگ دسته دو همکاری خوبی داشته‌اند، تصریح کرد: رسانه‌ها و ورزشی‌نویسان همدانی همیشه یاور تیم‌های ورزشی بوده‌اند  که به نمایندگی از مجموعه علیصدر از تک تک این زحمتکشان تقدیر و تشکر می‌کنم.

گل‌محمدی با ابراز گلایه از صدا و سیمای مرکز همدان مبنی بر عدم پخش مستقیم یا حتی مسابقه ضبط شده و با تأخیر بازی‌های علیصدر خاطرنشان کرد: مدیران صدا و سیمای مرکز همدان که تاکنون به ورزش نگاه خوبی داشتند باید فوتبال‌زدایی شوند و به دیگر رشته‌ها بهای بیشتر داده شود.

به گفته وی، تیم فوتسال علیصدر هم امسال در سطح لیگ دسته یک کشور حضور دارد و مسابقات این تیم هم به اندازه پاس و الوند ارزش خبری و حتی پخش مستقیم یا حداقل ضبط بازی و پخش در زمان دیگری را دارد که امیدواریم امسال این موضوع محقق شود.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال علیصدر همدان در ادامه با دعوت از مردم و تماشاگران فهیم همدانی برای حمایت و تشویق نماینده فوتسال استان در سالن ورزشی انقلاب ابراز داشت: دلگرمی کادر فنی و اعضای تیم علیصدر که بیشتر بازیکنان آن همدانی هستند، حضور تماشاگران همدانی است تا با حضور و تشویق خود روحیه‌بخش این جوانان خوش‌آتیه فوتسال استان باشند.

بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال مسابقه بین تیم‌های علیصدر همدان و کاشی‌نیلو اصفهان را حمید کاشانی (داور)، میرهادی اسماعیلی (کمک داور)، هادی ترابی (داور سوم) و حمید دهقانپور (وقت نگهدار) قضاوت خواهند کرد و نظارت بر کار داوران بر عهده حمیدرضا رستمی است.

قبل از این مسابقه تیم فوتسال کاشی‌نیلو اصفهان با یک برد و یک تساوی و چهار امتیاز در رده سوم جدول گروه یک لیگ دسته اول قرار گرفته و تیم علیصدر با یک بازی کمتر و بدون امتیاز قعرنشین این جدول است.

مسابقه بین مسابقه بین تیم‌های علیصدر همدان و کاشی‌نیلو اصفهان روز پنج‌شنبه 9 آبان ماه از ساعت 16 در ورزشگاه 6 هزار نفری انقلاب همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2499/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول