اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نخستین بازی خانگی/ دومین بازی فصل/ هفته سوم لیگ دسته 1

علیصدر در همدان برای شکستن کاشی‌نیلو به میدان می‌رود

فوتسال علیصدر همدان در هفته سوم لیگ دسته یک و در دومین بازی این فصل نخستین بازی خانگی خود را برابر کاشی‌نیلو اصفهان تجربه می‌کند.

علیصدر در همدان برای شکستن کاشی‌نیلو به میدان می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقات فوتسال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور که با حضور 18 تیم در دو گروه در حال برگزاری است هفته دوم خود را با انجام هشت بازی پیگیری خواهد کرد.

رقابت‌های فوتسال دسته یک امسال بنابر تصمیم فدراسیون فوتبال، با حضور 18 تیم و در دو گروه 9 تیمی برگزار خواهد شد که در نهایت دو تیم برتر هر گروه به صورت ضربدری برگزارکننده بازی پلی‌آف خواهند بود تا فقط دو تیم جواز حضور در لیگ برتر فوتسال در فصل بعد را پیدا کند.

در گروه یک این رقابت‌ها، فوتسال علیصدر که در شهریور امسال و در مسابقات لیگ دسته دوم به عنوان قهرمانی دست یافته، موفق شد به یک پله بالاتر صعود کند و در سطح لیگ دسته یک ایران به میدان برود.

تیم فوتسال علیصدر به عنوان نماینده فوتسال استان در این مسابقات، در نخستین حضورش در لیگ دسته یک باید در کنار تیم‌های پرسپولیس بهزیستی تهران، کاشی‌نیلو اصفهان، کشاورز قزوین، برق شیراز، مقاومت کرمان، ایران‌جهان مشهد، پکیج ایساتیس یزد و برنای خوزستان برای صعود به لیگ برتر جدال سختی را تجربه کند.

در هفته اول، شاگردان علیرضا خسروی با قرعه استراحت روبرو شدند و با تأخیری که در شروع تمرینات پیش‌فصل داشتند موقعیت بهتری برای رسیدن به سطح آمادگی نسبی پیدا کردند و در نخستین دیدار این بازی‌ها هفته گذشته در اهواز به میدان رفتند.

راه‌راه‌پوشان علیصدر همدان در هفته دوم و نخستین بازی این فصل خود با وجود اینکه حریف خود برنای خوزستان از بازیکنان سطح بالای فوتسال ایران استفاده می‌کرد بازی قابل قبولی را ارائه کردند و تا دقایق پایانی بازی دو بر دو مساوی بودند که با اشتباهات فردی، در دو دقیقه پایانی بازی را واگذار کردند.

مدیران باشگاه علیصدر همدان که امسال هم سیاست بومی‌گرایی را در سر دارند سعی کردند با حداکثر استفاده از نیروی بومی وارد این مسابقات شوند؛ بیش از 70 درصد بازیکنان اصلی این تیم همدانی هستند.

تنها چهار بازیکن غیر بومی امسال در کنار بازیکنان همدانی حضور دارند و این نویدبخش آینده خوب برای فوتسال همدان در سطح بالای لیگ ایران خواهد بود.

شکست هفته نخست برابر یکی از تیم‌های خوب گروه، از ارزش‌های تیم جوان و دونده علیصدر کم نکرده و در تمریناتی که علیرضا خسروی و مرتضی عظیمی مربیان خوش‌فکر این تیم در دستور کار داشتند از نظر روحی و جسمی برای انجام نخستین بازی لیگ یکی در برابر تماشاگران همدانی تیم را آماده کرده‌اند.

شاگردان علیرضا خسروی امروز برای برد در همدان هم‌قسم شده‌اند تا با فراموش کردن شکست هفته قبل بتوانند نماینده خوبی برای ورزش و فوتسال همدان باشند.

در این هفته نمایندگان فوتبال لیگ یکی همدان الوند و پاس نتایج خوبی نگرفته‌اند و بازی‌های خود را با شکست به پایان رساندند و امروز تیم علیصدر برای از بین بردن تلخ شکست فوتبالی‌ها محکوم به برد شده است.

قبل از این مسابقه؛ تیم فوتسال کاشی‌نیلو اصفهان با یک برد و یک تساوی و چهار امتیاز در رده سوم جدول گروه یک لیگ دسته اول قرار گرفته و تیم علیصدر با یک بازی کمتر و بدون امتیاز قعرنشین این جدول است.

بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال مسابقه بین تیم‌های علیصدر همدان و کاشی‌نیلو اصفهان را حمید کاشانی (داور)، میرهادی اسماعیلی (کمک داور)، هادی ترابی (داور سوم) و حمید دهقانپور (وقت‌نگهدار) قضاوت خواهند کرد و نظارت بر کار داوران برعهده حمیدرضا رستمی خواهد بود.

مسابقه بین تیم‌های علیصدر همدان و کاشی‌ نیلواصفهان روز پنج‌شنبه 9 آبان ماه از ساعت 16 در ورزشگاه 6 هزار نفری انقلاب همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول