اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌نگاری بازی فوتسال علیصدر همدان و کاشی‌نیلو اصفهان

تماشاگر نیامد تا سرمربی علیصدر در همدان اخراج شد

حرکت ناشایست داور، عدم استقبال تماشاگران همدانی از مسابقه علیصدر، سردی سالن انقلاب و اخراج سرمربی تیم فوتسال علیصدر از حواشی جالب بازی دو تیم علیصدر و کاشی‌نیلو بود.

تماشاگر نیامد تا سرمربی علیصدر در همدان اخراج شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در چارچوب مسابقات فوتسال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور، دیداری در همدان و بین تیم‌های علیصدر همدان و کاشی‌نیلو اصفهان برگزار شد.

بنابر تصمیم کمیته داوران فدراسیون، داور این بازی روز قبل از بازی تغییر کرد و این در حالی بود که در برنامه اولیه رضا وثوقی سرداور بود که حمید کاشانی جایگزین وثوقی شد.

پیش از بازی در سالن ورزشی 6 هزار نفری انقلاب، اسکوربرد به دلیل نبود مسئول فنی سالن خاموش بود که با درخواست ناظر بازی به صورت تلفنی این مشکل حل شد.

در ابتدای بازی میکروفن برای قرائت قرآن نبود که عبدالرضا رضاییان مدیرعامل باشگاه علیصدر مجبور شد بدون بلندگو و شخصاً قرآن تلاوت کند.

سردی سالن 6 هزار نفری انقلاب به قدری بود که هر دو تیم با لباس گرم بر روی نیمکت حاضر شده بودند و تماشاگران اندکی که به سالن آمده بودند نای تشویق نداشتند.

حلقه اتحاد تیم فوتسال علیصدر چند دقیقه طول کشید و وحید شانه‌ای کاپیتان این تیم برای بازیکنان تیمش صحبت کرد.

برعکس بازی‌های الوند و پاس به جز حسن اسلامیان مدیرعامل شرکت علیصدر و مهدی بوجاریان دبیر هیئت فوتبال و در پایان بازی سیدمحمد عیوقیان هیچ مسئولی از اهالی ورزش و سیاست استان از این بازی دیدن نکردند.

برای نخستین بار اکیپ تولید صدا و سیمای مرکز همدان با گزارشگری محمود کاتبی بازی تیم علیصدر و کاشی‌نیلو را ضبط کردند و گویا مسئولان صدا و سیما قرار است این بازی را به صورت کامل در وقت دیگر پخش کنند.

آسیب‌دیدگی وحید سیفان دروازه‌بان تیم علیصدر در دقایق ابتدایی بازی چند دقیقه از وقت مسابقه را گرفت تا با نظر کادر پزشکی تیم علیصدر مجدداً به بازی برگشت.

کادر فنی تیم کاشی‌نیلو از ابتدای بازی با حرارت زیاد و سر و صدای فراوان تیم خود را کوچ می‌کردند و این صداها در سالن خالی از تماشاگر انقلاب به شکل دیگر جلوه می‌کرد.

در دقیقه 20 و ثانیه پایانی بازی یک ضربه مستقیم پشت محوطه جریمه علیصدر برای حریف به وجود آمد و بعد از زدن ضربه داور پایان نیمه را اعلام کرد.

سردی و سکوت بازی در دقیقه 26 با گل حمید نجاتی شکسته شد و اندک تماشاگران همدانی بالاخره تیم شهرشان را تشویق کردند.

در نیمه دوم خشونت و بازی درگیرانه بین دو تیم جریان گرفت که در نهایت داور بازی 6 بار از کارت زرد استفاده کرد.

در دقیقه 33 اشتباه مسلم داوری مبنی بر خطای هند دروازه‌بان تیم اصفهان باعث شد تا کادر فنی و سرمربی تیم علیصدر شدیداً به عدم گرفتن خطا اعتراض کنند که در نهایت داور، علیرضا خسروی را از زمین مسابقه اخراج کرد.

در پایان بازی تماشاگران همدانی که به عملکرد داور اعتراض داشتند حمید کاشانی سرداور بازی در واکنش به اعتراض آنان حرکت زشتی انجام داد که نزدیک بود به درگیری کشیده شود که با دخالت نیروی انتظامی این غائله ختم به خیر شد.

در پایان بازی حمید باغبان‌باشی سرمربی تیم کاشی‌نیلو اصفهان از دوندگی و انگیزه بالای تیم علیصدر تعریف و تمجید کرد.

این بازی در نهایت با حساب دو بر یک به سود تیم کاشی‌نیلو به پایان رسید.

انتهای پیام/89020/ی40//ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول