اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته ششم لیگ دسته یک فوتسال صورت می‌گیرد

علیصدر همدان با یک تیم نصفه‌ و نیمه در کرمان

تیم فوتسال علیصدر همدان با سه بازیکن مصدوم و یک بازیکن محروم با یک تیم نصفه‌ و نیمه به مصاف حریف کرمانی خود می‌رود.

علیصدر همدان با یک تیم نصفه‌ و نیمه در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقات فوتسال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور به ایستگاه ششم خود رسیده و تیم فوتسال علیصدر همدان باید در پنجمین بازی خود به مصاف تیم مقاومت کرمان برود.

رقابت‌های فوتسال دسته یک امسال بنابر تصمیم فدراسیون فوتبال کشورمان با حضور 18 تیم و در دو گروه 9 تیمی برگزار خواهد شد که در نهایت دو تیم برتر هر گروه به صورت ضربدری برگزارکننده بازی پلی‌آف خواهند بود تا فقط دو تیم جواز حضور در لیگ برتر فوتسال در فصل بعد را پیدا کند.

در گروه یک این مسابقات تیم فوتسال علیصدر در نخستین حضورش در لیگ دسته یک باید در کنار تیم‌های پرسپولیس بهزیستی تهران، کاشی‌نیلو اصفهان، کشاورز قزوین، برق شیراز، مقاومت کرمان، ایران‌جهان مشهد، پکیج ایساتیس یزد و برنای خوزستان برای صعود به لیگ برتر جدال سختی را تجربه کند.

تیم فوتسال علیصدر که در مردادماه امسال با قهرمانی در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور موفق شد به لیگ یک صعود کند و بعد از حدود 40 روز تمرینات بدنسازی به مرز آمادگی نسبی رسیده و بعد از چهار بازی که انجام داده به هماهنگی خوبی رسیده‌اند.

شاگردان علیرضا خسروی در دو بازی ابتدایی فصل برابر تیم‌های برنا خوزستان و کاشی‌نیلو اصفهان تن به شکست دادند اما در بازی مقابل پرسپولیس بهزیستی به برتری رسیدند و در هفته گذشته هم با حساب یک بر یک بازی را جلوی تیم پکیج‌ایساتیس مساوی تمام کردند.

علیصدری‌ها در پنجمین بازی در لیگ دسته یک باید در کرمان و در خانه حریف برابر تیم مقاومت کرمان به میدان برود و کار سختی را از نظر فنی و تعداد بازیکن دارند.

خسروی در این مسابقه حساس فرشاد دیزچی را به دلیل سه کارته‌بودن در اختیار نداشته و همچنین وحید شانه‌ای، محمد اصلانی و محسن کشانی را به دلیل آسیب‌دیدگی به صورت 100 درصدی در اختیار ندارد و این هم به نوعی سختی‌های وی را در بعد فنی دوچندان کرده است.

در هر صورت تیم علیصدر در هفته ششم در کرمان به دنبال پیروزی در این بازی است تا بتواند خود را در میانه جدول قرار بدهد تا با خیال آسوده‌تری به ادامه کار فکر کنند.

بنابر اعلام دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال کشورمان مسابقه بین مقاومت کرمان و علیصدر همدان را حسین امیری(سردارو)، مهدی حقوقی( کمک داور)، علی کاووسی (داور سوم) و عبدالرحیم محمدی ( وقت‌نگهدار) قضاوت خواهند کرد که نظارت بر امر داوری را احمدرضا جباری برعهده دارد.

تا پایان هفته پنجم و قبل از این مسابقه تیم فوتسال علیصدر با چهار امتیاز در رده هشتم جدول گروه یک لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور قرار گرفته و در مقابل تیم مقاومت کرمان با 6 امتیاز در مکان ششم جدول این گروه جاخوش کرده است.

در چارچوب هفته ششم مسابقات فوتسال لیگ دسته یک مسابقه بین تیم‌های مقاومت کرمان و علیصدر همدان روز شنبه 2 آذرماه از ساعت 16 در سالن ورزشی استانداری شهر کرمان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول