اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن بومی تیم فوتسال علیصدر همدان:

زمان مشکل تیم علیصدر همدان را حل می‌کند

بازیکن بومی تیم فوتسال علیصدر همدان گفت: عدم هماهنگی بین بازیکنان تیم علیصدر با تمرینات بیشتر و قرار گرفتن در کوران مسابقات رفع خواهد شد.

زمان مشکل تیم علیصدر همدان را حل می‌کند

حمید نجاتی‌طراقبه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: قهرمانی در لیگ دسته 2 فوتسال به همه ثابت کرد که با بازیکنان بومی می‎‌توان در این رشته و در سطح لیگ موفق بود.

وی با بیان این‌که لیگ دسته یک سطح بالایی دارد، افزود: بازیکنان ملی‌پوش سابق و همچنین لیگ برتری در بیشتر تیم‌ها حضور دارند و این خود باعث ارتقای سطح کیفی بازی‌ها شده است.

بازیکن بومی تیم فوتسال علیصدر همدان عنوان کرد: فوتسال علیصدر به دلیل حضور در لیگ 2 و درگیری در آن مسابقات نتوانست تمرینات بدنسازی خوب و بازی‌های تدارکاتی داشته باشد.

به گفته وی، عدم هماهنگی بین بازیکنان تیم علیصدر با تمرینات بیشتر و قرار گرفتن در کوران مسابقات رفع خواهد شد.

نجاتی با اشاره به بازی تیمش در هفته سوم در برابر کاشی‌نیلو اصفهان اظهار داشت: تیم فوتسال علیصدر از نظر فنی چیزی کمتر از تیم اصفهان نداشت اما تجربه تیم حریف باعث باخت ما شد.

وی ادامه داد: تیم فوتسال علیصدر روز به روز و هفته به هفته با انجام تمرینات بیشتر هماهنگ خواهد شد.

بازیکن بومی تیم فوتسال علیصدر همدان گفت: بیشتر بازیکنان تیم علیصدر از استان همدان هستند و بازی در تیم شهرمان افتخار بزرگی محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: جای خوشحالی است که سیاست مدیران باشگاه علیصدر بر بومی‌گرایی بوده و فرصت خوبی را برای حضور بازیکنان بومی در این تیم فراهم کرده است.

نجاتی تصریح کرد: حضور علیرضا خسروی و مرتضی عظیمی در کنار تیم باعث شده تا تاکتیک‌های بیشتری نسبت به قبل داشته باشیم.

بازیکن بومی تیم فوتسال علیصدر همدان گفت: تمریناتی که انجام می‌دهیم از هر نظر بهتر شده و فقط نیاز به هماهنگی داریم.

وی افزود: این هفته بازی سختی برابر تیم پرسپولیس داریم اما برای گرفتن امتیاز و ارائه یک بازی خوب و منطقی به میدان خواهیم رفت.

گفتنی است، ‌تا پایان هفته سوم لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم فوتسال علیصدر با 2 شکستی که کسب کرده همراه با تیم مقاومت کرمان بدون امتیاز در قعر جدول گروه یک این رقابت‌ها حضور دارد.

در چارچوب هفته چهارم این مسابقات تیم فوتسال علیصدر همدان روز جمعه 17 آبان در سالن فدراسیون هندبال باید برابر تیم پرسپولیس بهزیستی تهران صف‌آرایی کند.

انتهای پیام/89020/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول