اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال علیصدر همدان خبر داد

جبران امتیازات از دست رفته با تغییرات صورت گرفته در تیم علیصدر

سرمربی تیم فوتسال علیصدر همدان گفت: با اضافه شدن دو یا سه بازیکن جدید به تیم در دور برگشت امتیازات از دست رفته را جبران می‌کنیم.

جبران امتیازات از دست رفته با تغییرات صورت گرفته در تیم علیصدر

علیرضا خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: بعد از چند روز تعطیلات از ابتدای این هفته تمرینات را به صورت جدی شروع کنیم و به دنبال رفع نواقص و مشکلات هستیم.

وی افزود: تیم فوتسال علیصدر با نتایج نسبتاً خوبی که در دور رفت گرفته سعی کرده با قرار گرفتن در میانه جدول از اعتبار فوتسال همدان دفاع کند و خود را در سطح بالای فوتسال ایران مطرح کند.

سرمربی تیم فوتسال علیصدر همدان اضافه کرد: پیروزی در خانه پرسپولیس بهزیستی و همچنین کشاورز قزوین باعث شده تا تیم‌های دیگر حساب ویژه‌ای روی تیم علیصدر باز کنند و با احتیاط در دور برگشت برابر این تیم به میدان خواهند رفت.

به گفته وی؛ کمتر کسی فکر می‌کرد تیمی که برای نخستین بار با صعود در لیگ 2 در لیگ دسته یک حضور داشته باشد چنین عملکرد خوبی داشته باشد.

خسروی ادامه داد: این موفقیت با غیرت بازیکنان تیم فوتسال علیصدر محقق شد زیرا با تمام وجود برای موفقیت تیم تلاش کردند.

وی با تقدیر از مربیان سازنده و بومی فوتسال همدان خاطرنشان کرد: این تیم که از پایه و زیر نظر مربیان همدانی، اصول اصلی فوتسال را به خوبی فرا گرفته، الآن نتیجه داده و با چند جوان جویای نام بومی و غیر بومی سعی کردیم نام همدان را در فوتسال با افتخار مطرح کنیم.

سرمربی تیم فوتسال علیصدر همدان یادآور شد: تیم فوتسال علیصدر همدان با نتایج خود در دور رفت، ثابت کرد لیاقت جایگاه بهتر از حال حاضر دارد.

وی گفت: تیم با تقویت بازیکن و رفع نقاط ضعف تاکتیکی، چهره دیگری از خود را در دور برگشت ارائه خواهد کرد.

خسروی تصریح کرد: با اضافه شدن دو یا سه بازیکن جدید به تیم در دور برگشت امتیازات از دست رفته را جبران می‌کنیم و ضمن حفظ جایگاه کنونی نیم‌نگاهی به رسیدن به بازی پلی‌آف هم داریم.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس همدان مبنی بر اینکه وضعیت تیمش از نظر بازیکن و تمرینات چگونه است ابراز داشت: در حال حاضر تمرینات با بازیکنان موجود به صورت منظم در حال انجام است و تا شنبه وضعیت بازیکنانی که به تیم اضافه می‌شوند مشخص خواهد شد.

سرمربی تیم فوتسال علیصدر همدان با اشاره به اینکه سه بازیکنان به صورت تستی در تمرینات تیمش حاضر شده‌اند عنوان کرد: در این هفته با هماهنگی مدیریت باشگاه سه بازیکن در پست‌های مختلف مورد ارزیابی قرار گرفتند که در صورت توافق مالی با باشگاه و اخذ نظر فنی دو تن از بازیکنان برای دور برگشت به علیصدر همدان اضافه می‌شوند.

وی ادامه داد: در اواسط دور رفت، مسعود حمیدی بنا به دلایلی از تیم علیصدر جدا شد و با شرایطی که در لیست داریم مشکلی برای اضافه شدن این بازیکنان جدید نداریم.

خسروی با بیان اینکه تمرینات پرفشاری را در این هفته در دستور کار داریم، هدف از آن را رسیدن به آمادگی مطلوب از نظر بدنی دانست و گفت: در بعد تمرینات تاکتیکی برنامه‌های زیادی را نیز انجام خواهیم داد.

وی با ابراز خوشحالی از اینکه در هفته نخست دور برگشت تیمش استراحت خواهد داشت افزود: این موضوع باعث می‌شود با توجه به میزبانی از تیم برناخوزستان فرصت مناسبی برای مرور تاکتیک و همچنین شناخت بیشتر از تیم‌ها با تغییرات صورت گرفته داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتسال علیصدر همدان تأکید کرد: امیدواریم در دور برگشت، مردم علاقه‌مند به فوتسال حمایت بیشتری از این تیم داشته باشند و با حضور خود در ورزشگاه باعث دلگرمی جوانان با انگیزه و جویای نام علیصدر شوند.

تیم فوتسال علیصدر همدان تا پایان دور رفت با کسب 11 امتیاز و تفاضل کمتر در جایگاه پنجم جدول نهم تیمی گروه یک لیگ دسته یک فوتسال ایران قرار گرفته است.

دور برگشت مسابقات فوتسال لیگ دسته یک باشگاه‌های ایران از پنجم دی آغاز خواهد شد که در هفته نخست دور برگشت تیم علیصدر همدان استراحت خواهد داشت و در هفته دوم دور برگشت و یازدهم بازی‌ها باید در روز جمعه 13 دی ماه از تیم برنا خوزستان در همدان پذیرایی کند .

انتهای پیام/89020/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول