اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان همدانی تیم فوتسال علیصدر:

علیصدر همدان در فوتسال ایران حرف‌های زیادی برای گفتن دارد

کاپیتان همدانی تیم فوتسال علیصدر گفت: تیم فوتسال علیصدر در لیگ یک ثابت کرد که می‌شود با اعتماد به جوانان و بومی‌گرایی دست به انجام کارهای بزرگ زد.

علیصدر همدان در فوتسال ایران حرف‌های زیادی برای گفتن دارد

وحید شانه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: فوتسال امسال در سطح یک بسیار فراتر از انتظار است و تیم‌ها با تمام قوا وارد کوران مسابقات شدند و این بر جذابیت و زیبایی بازی‌ها در این سطح افزوده است.

وی ادامه داد: این روزها در لیگ دسته یک فوتسال نزدیکی تیم‌ها به گونه‌ای شده که نتایج هر بازی از قبل قابل پیش‌بینی نیست به طوری که تیم‌های مدعی، سال اولی و آماتور فاصله زیادی با هم ندارند.

کاپیتان همدانی تیم فوتسال علیصدر اضافه کرد: حضور مربیان لیگ برتری به همراه بازیکنان صاحب‌سبک و با تجربه در بیشتر تیم‌ها باعث شده تا مسابقات از حساسیت بالایی برخودار باشد.

به گفته وی؛ درخشش فوتسال ایران در سال‌های اخیر باعث شده تا نگاه بهتر و ویژه‌ای به فوتسال ایران شود.

شانه‌ای ادامه داد: حضور حامیان مالی موجب شده تا تیم‌ها با هزینه‌های بیشتر و تجهیزات و به کارگیری امکانات و نفرات بهتری وارد کوران مسابقات شوند.

وی در مورد موفقیت‌های اخیر تیم علیصدر در سطح لیگ دسته یک ابراز داشت: تیم علیصدر با وجود اینکه بسیار دیر شروع به تمرینات برای حضور در لیگ یک کرد اما به تدریج به هماهنگی نسبی رسیده و موفق شدیم برای نخستین بار به دو پیروزی متوالی برسیم.

کاپیتان همدانی تیم فوتسال علیصدر گفت: تیم فوتسال علیصدر در لیگ یک ثابت کرد که می‌شود با اعتماد به جوانان و بومی‌گرایی دست به کار بزرگ زد و شک نکنید از این به بعد موفقیت‌های زیادی را از علیصدر همدان می‌شنوید.

وی با اشاره به اینکه در هر بازی نتوانستیم همه بازیکنان در کنار هم باشیم یادآور شد: به دلیل مصدومیت یا محرومیت در این هشت هفته‌ای که از لیگ گذشته نتوانستیم با 100 درصد توان به میدان برویم و بعد از تعطیلات نیم‌فصل بهتر از قبل خواهیم شد.

شانه‌ای در مورد بازی اخیر تیمش با کشاورز قزوین و دومین پیروزی متوالی علیصدر در لیگ یک تصریح کرد: در قزوین با وجود اینکه تنها 6 بازیکن اصلی تیم همراه بودند اما با غیرت و تعصبی که همه اعضای تیم خرج کرده و نشان دادند موفق شدیم در خانه حریف به پیروزی دلچسبی برسیم.

وی ادامه داد: بازیکنان بومی همدانی با وجود جوانی و تجربه کم چیزی از بازیکنان باتجربه و میدان دیده کم ندارند و در بازی با قزوین هر چهار گل علیصدر توسط همدانی‌ها به ثمر رسید که این برای ما نقطه قوتی است.

کاپیتان همدانی تیم فوتسال علیصدر با بیان اینکه در دور برگشت تیم‌ها با شناخت بیشتری از هم به میدان می‌روند و باید ما هم از نظر بازیکنان تقویت شویم خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌هایی که کادر فنی با مدیریت باشگاه انجام داده احتمالاً در نیم فصل دو یا سه بازیکن به جمع ما اضافه می‌شوند تا برای دور برگشت با قدرت بازی‌ها را شروع کنیم.

وی تأکید کرد: موفقیت‌هایی علیصدر همدان در رشته فوتسال مرهون زحمات مربیان قبلی این تیم به خصوص مربیان همدانی است که از پایه با بازیکنان همدانی کار کرده‌اند.

شانه‌ای با دعوت از تماشاگران و علاقه‌مندان به فوتسال برای حضور و تشویق در آخرین بازی دور رفت در پنج‌شنبه جاری در سالن انقلاب افزود: حضور تماشاگران پرشور همدانی باعث تقویت روحیه بازیکنان تیم علیصدر می‌شود و در هر صورت برد در این بازی برابر تیم قعرنشین برق شیراز امکان صعود به رده چهارم یا حتی سوم جدول را داریم.

تیم فوتسال علیصدر همدان در هفته هشتم لیگ یک ایران موفق شد با نتیجه چهار بر سه میزبان خود کشاورز قزوین را شکست داد و 10 امتیازی شد و با صعود سه پله‌ای در جدول در مکان پنجم جاخوش کرد.

گفتنی است،‌ در چارچوب هفته نهم، لیگ یک فوتسال تیم علیصدر همدان 21 آذرماه در سالن 6 هزار نفری انقلاب همدان از تیم قعرنشین برق شیراز پذیرایی خواهد کرد.

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول